וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה שעומרי כספי מנסה לעשות יותר מדי כשהוא סוף סוף משחק"

בבלוג "סקטאון רויאלטי" ניסו להבין מה עובר על הישראלי הראשון ב-NBA: "זה מצב של ביצה ותרנגולת. אולי ישלחו אותו לסיטואציה טובה יותר, קשה לראות שחקן אהוב כמוהו במצב הזה"

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. AP
נקווה שהמצב ישתפר בקרוב. כספי/AP

העונה הקשה של עומרי כספי נמשכת. הישראלי הראשון ב-NBA לא שיחק יותר מ-18 דקות בחמשת משחקיו האחרונים, בהם לא הצליח לקלוע למעלה משש נקודות. לאחר עונת הפריצה אשתקד, מעמיד נכון לתחילת ינואר 2017 הפורוורד את ממוצעיו הגרועים ביותר מאז עונת 2012/13 בקליבלנד - 6 נקודות (45 אחוז ל-2, 38 אחוז ל-3, 57 אחוז מהעונשין), 4.2 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק.

בבלוג "סקטאון רויאלטי", העוקב אחרי סקרמנטו, ניסו להבין מה עובר על הישראלי. "החוזה שלו היה אחד המשתלמים ב-NBA בעונה שעברה", נכתב. "אפילו אחרי המהלכים של הקיץ, רבים עדיין צפו שיהיה שחקן חשוב בסגל. במקום זאת, כספי מקבל עשר דקות פחות למשחק, ועלה על הפרקט רק 21 פעמים העונה. המספרים שלו ירדו בכל הקטגוריות, הזריקה שלו פחות קונסיסטנטית, ונראה שהוא מנסה לעשות יותר מדי כשהוא סוף סוף עולה לפרקט.

"התחום האחד בו הוא השתפר הוא ריבאונדים", הוסיפו בבלוג. "רוב הדקות של עומרי עברו למאט בארנס, אבל פר דקה, כספי לוקח יותר ריבאונדים העונה. המצב שלו הוא ביצה ותרנגולת. המספרים שלו בירידה, אבל הוא לא מקבל מספיק טוב. והוא לא מקבל מספיק דקות, אבל המספרים שלו בירידה אז קשה להצדיק יותר".

בבלוג של הקינגס סיכמו: "נקווה שהמצב של עומרי ישתפר מעכשיו ועד סוף מועד הטריידים. אולי טרייד יפתח לו חלון לשחק יותר, או שישלחו אותו לסיטואציה טובה יותר. כך או כך, קשה לראות שחקן אהוב על ידי הקהל כמו עומרי נמצא במצב קשה כזה בעונת חוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully