וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן בהפועל חיפה: יאזביץ' התעמת עם כץ וקלינגר, יעמוד לדין

12.1.2017 / 16:16

עימות חריף אירע באיצטדיון בחיפה לפני המשחק: הקרואטי שסירב לקבל פיצוי ולעזוב ביקש להתאמן והתבקש לרדת מכר הדשא. אחרי העימות, השחקן קיבל מכתב כי הוא יעמוד בפני וועדת משמעת בשני

שחקן הפועל חיפה פיליפ יאזביץ'. ברני ארדוב
הסתבך. יאזביץ'/ברני ארדוב

בלאגן בהפועל חיפה: הקשר פיליפ יאזביץ' צפוי לוועדת לוועדת משמעת ביום שני הקרוב זאת לאור עימות בינו לבין יואב כץ וניר קלינגר. השחקן, עימו נרשם פיצוץ במשא ומתן לגבי הפיצוי שהוא אמור לקבל תמורת ויתור על חוזהו, רצה להתאמן לפני המשחק שהתקיים אתמול (רביעי) בחיפה, לבש את מדי הקבוצה ועלה על כר הדשא, אולם מאוחר יותר התבקש לרדת ממנו לאחר שהשניים הבחינו כי הוא משוחח עם שחקני היריבה מ.ס אשדוד ולא מתאמן. לאחר שכץ העיר לו, יאזביץ' טען סירב לרדת מכר הדשא. הוא נשלח לשיחה עם קלינגר בחדר המאמן ושם התבקש להוריד את הבגדים. במועדון טוענים כי השחקן צעק על המנג'ר ולכן יעמוד לדין בטענה ל"התנהגות בלתי הולמת".

כזכור, לפני כארבעה שבועות פורסם בוואלה! ספורט כי יאזביץ' לא נמצא בתוכניות של קלינגר ודני גולן ואמור לעזוב את הקבוצה. עוד באותו הערב, יאזביץ' עלה בהרכב וכבש לזכות הקבוצה ובשבת פתח בהרכב מול הפועל אשקלון, אך מאז לא שותף וכעבור מספר ימים קיבל הודעה כי במועדון החליטו להיפרד ממנו. קלינגר נפגש איתו בימים האחרונים וביקש ממנו לעזוב תמורת פיצוי של שכרו בחודשים ינואר ופברואר, אך שחקן טרגו מורש לשעבר דרש את שכרו עד תום העונה. כעת, נראה כי הגזרה מתלקחת ולא ברור האם יימצא פתרון לעניין. "קלינגר מחפש שחקנים, אבל לא יכול להחתים אף אחד עד שפילים יעזוב", אמרו בהפועל חיפה.

בנושא אחר, שמואל שיימן חתם היום על חוזה לעונה וחצי. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הוא הרכש הראשון בחלון ההעברות הנוכחי והוא כבר ערך אימון בכורה. חיפה תצרף שחקו נוסף, כשהעדיפות של דני גולן היא למצוא מחליף בעמדה של יאזביץ', שכרגע משחק בה בנו, עידן גולן. אם לא יימצא שחקן כזה ייתכן והקבוצה תצרף קשר אחורי ותוותר על בלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully