וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב מקוצץ לספורט הישראלי

המועצה הלאומית לספורט אישרה היום תקציב לחודש אחד בלבד וזאת בשל אי הוודאות הקיימת ולאור דיוני וועדת הרפורמה שישפיעו על עתיד הספורט הישראלי

כדוריד כללי. GettyImages
כדוריד כללי/GettyImages

המועצה הלאומית לספורט קיימה היום (חמישי) דיון בתקציב זמני לספורט עד סיום עבודתה של ועדת הרפורמות. התקציב הזמני יעמוד על סכום של 408 מיליון שקל (ללא רזרבה) ויהווה באופן יחסי 1/12 לחלוקה מהשנה שעברה. תקציב הספורט בישראל נשען ברובו על תחזית ההכנסות של המועצה להסדר הימורים. תקציב זה עדיין לא הובא לאישור המועצה הלאומית לספורט לאור אי הודאות בשל הרפורמה בשוק ההימורים, שמוביל משרד האוצר ועדיין לא הושלמה.

עודד טירה, יו"ר המועצה הלאומית לספורט: "לא רצינו להגיע למצב הזה, אך פעלנו מתוך אחריות לגופי הספורט ולתכנית המתקנים שקבענו זה מכבר יחד עם שרת התרבות והספורט ושר האוצר. ככל שאנחנו מבינים, ועדת הרפורמות עומדת בפני הכרעות בסוגיות השונות העומדות בפניה ורצינו לתת זמן נוסף לנושא להבשיל לפני שנקבל החלטה על כל התקציב ל-2017 מבלי לקבל את מלוא הנתונים. אנחנו נשוב ונדון בהקדם האפשרי, בהתאם לסיום הדיונים בוועדה ולהחלטות דירקטוריון הטוטו בתקציב גבוה יותר שיעמוד בצרכי הספורט הישראלי – אנחנו נמשיך ונעמוד על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully