וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד לא ערכה אימון מזה כשבועיים, לברון: "יש לא מעט דברים שצריך לחדד"

הקאבס יתאמנו בשבת - 18 ימים לאחר האימון האחרון, והשחקנים לא מרוצים. לאב: "אנחנו זקוקים לאימונים, אך העומס מקשה". אירווינג: "הם עוזרים לנו להרגיש טוב יותר". וגם: המכות בין וול לקראודר והפציעה של גריפין

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. רויטרס
מודאג. לברון/רויטרס

משהו לא טוב עובר על קליבלנד, שספגה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפסדה השלישי בחמשת המשחקים האחרונים. ואם שואלים את שחקני הקבוצה, הסיבה ליכולת הירודה היא חוסר באימונים. האימון האחרון של הקאבס נערך אי שם ב-28 בדצמבר, ובשל היעדרויות של שחקנים ועומס משחקים, הם לא התאמנו מאז. למעשה, האימון האחרון של הקבוצה ייערך רק ביום שבת - 18 ימים לאחר האימון האחרון שערכה.

בנוסף, לקליבלנד שתי בעיות עיקריות בהתקפה - אחוזי השלשות וכמות האסיסטים הנמוכה. במהלך המשחק מול פורטלנד, הקאבס מסרו 14 אסיסטים בלבד זאת לעומת 15 איבודים, כשבחודש ינואר יש לקבוצה 15.7 איבודים למשחק לעומת 15.3 אסיסטים. בשישה משחקים שנערכו בינואר, האחוז של קליבלנד מחוץ לקשת עומד על 30.4 - המספר השני הכי נמוך בליגה כשרק לפילדלפיה אחוזי קליעה נמוכים יותר לשלוש (27).

שחקני קליבלנד, קווין לאב, אימן שאמפרט, לברון ג'יימס. רויטרס
ירידה באסיסטים ובאחוז משלוש. לאב, שאמפרט ולברון/רויטרס

"אסור שזה יקרה", אמר לברון ג'יימס בנושא. "אנחנו אף פעם לא מנצחים משחקים מהסוג הזה. ביום ראשון הקרוב נערוך אימון באוקלנד לפני המשחק מול גולדן סטייט. אנחנו זקוקים לו. אנחנו זקוקים לזמן על הפרקט כדי לחדד את הדברים שאנו צריכים לעשות". "יש לא מעט דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם ולחדד אותם", אמר קווין לאב. "בנוסף, הגיע אלינו שחקן חדש, קייל קורבר, ואנחנו צריכים לדאוג שיתאקלם במהרה. אם יהיה לנו עוד זמן להתאמן, זה יהיה נהדר, אך הבעיה שאנחנו מאוד עמוסים. אימונים תמיד גורמים לנו לשחק טוב יותר, אנחנו זקוקים להם".

"לוח זמנים עמוס, פציעות, חולי - מה לא היה לנו", אמר טיירון לו. "למרות כל אלו, אסור לנו לתרץ. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים ומה אנחנו אמורים לעשות. אנחנו צריכים לשפר את הזריקות שלנו ואת כמות האסיסטים הנמוכה".

"עכשיו, כשלא יוצא לנו להתאמן, אני מעריך יותר את האימונים", ציין קיירי אירווינג. "אנחנו עושים עבודה נפלאה - למרות חוסר באימונים, הצוות מכין אותנו היטב לכל משחק. האימונים עוזרים לנו להרגיש טוב יותר, הביטחון העצמי עולה ואנחנו מרגישים מוכנים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן בוסטון ג'יי קראודר. AP
אין תגובה. קראודר בלב המהומה/AP

הדבר הזכור ביותר מהמשחק בין בוסטון לוושינגטון היה הקרב שהתפתח בין ג'ון וול לג'יי קראודר. השניים התעמתו מילולית בסיום, אך לאחר מספר שניות המילים הפכו למהלומות. השחקנים מיהרו להתערב ולהרגיע את השנים והורידו אותם בכוח לחדר ההלבשה. אלא שהריב לא נגמר כאן. בבוסטון חששו ממהומות בעקבות התגרה, והחליטו להציב חמישה שוטרים שיחצצו בין חדרי ההלבשה, רק כדי להיות מוכנים לכל תרחיש.

"ידענו שיהיה קצת טראש טוק עוד לפני המשחק", אמר וול. "ידענו שיהיה משחק קשוח, וזה כל מה שהיה עם קראודר: טראש טוק ומשחק קשוח". "וול? אין לי מושג על מה מדובר, אני לא מתכוון לצייץ מילה על זה. אתם רוצים שאדבר, תשאלו אותי על המשחק. מישהו מהעיתונאים רוצה לדבר על המשחק?".

* בלייק גריפין ממשיך להחלים לקראת החזרה הצפויה שלו בעוד כחודש, אחרי שעבר ניתוח בברכו. "הוא מרגיש נהדר", אמר דוק ריברס. "הוא אמר לי שהוא לא הרגיש כל כך טוב כבר תקופה ארוכה. לדעתי הוא יחזור תוך ארבעה-חמישה שבועות".

שחקן פורטלנד סי. ג'יי מקולום. AP
שני בליגה בנקודות. מקולום/AP

המספרים

* סי. ג'יי מקולום קולע 32 נקודות בממוצע למשחק ב-2017 - הקלע השני בטיבו השנה ב-NBA.

* לברון ג'יימס עלה למקום ה-15 ברשימת המוסרים הגדולים ב-NBA אחרי שחלף על פני טים הארדווי.

* לברון הוא השחקן היחיד בהיסטוריה שנמצא בטופ 10 בנקודות ובטופ 15 באסיסטים במקביל.

* אוקלהומה סיטי במאזן 3:15 העונה כשראסל ווסטברוק מסיים עם טריפל דאבל.

* לווסטברוק 55 טריפל דאבלים בקריירה.

* אייזאה תומאס קלע 20 נקודות או יותר ברבע הרביעי בפעם השלישית העונה.

* בראדלי ביל רשם משחק שישי העונה עם 30 נקודות או יותר. עד לעונה הנוכחית היו לו ארבעה כאלה לאורך כל הקריירה.

* ג'ואל אמביד קלע 20 נקודות או יותר בשבעת המשחקים האחרונים של פילדלפיה, בפחות מ-30 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully