וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אולי לא רואים שהשתפרנו, אבל ככה אנחנו מרגישים"

12.1.2017 / 12:52

בית"ר ירושלים קיימה מסיבת עיתונאים לקראת הפועל חיפה, שניצחה אותה בסיבוב הקודם. המאמן: "אנחנו קבוצה טובה ששיחקה כמה משחקים לא טובים ולא ההיפך". קלטינס: "אשחק איפה שיציבו אותי"

צילום וידאו: יוני ריקנר, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון. היריבה מהכרמל, שגברה על בית"ר 2:4 בסיבוב הראשון העונה, תקווה להשלים ניצחון כפול על הקבוצה של רן בן שמעון שמגיעה אחרי 1:1 מאכזב מאוד מול הפועל אשקלון. המאמן ודוד קלטינס הגיעו ודיברו לקראת ההתמודדות.

"העונה הזו יש לנו הרבה עליות וירידות", אמר בן שמעון, "אין מה לברוח מהיכולת החלשה נגד אשקלון, אבל זו קבוצה טובה ששיחקה כמה משחקים לא טובים ולא ההיפך. אפשר להרים את השחקנים למשחק מול הפועל חיפה. אנחנו לא שוכחים את המשחק שהיה בסיבוב הראשון, היה לנו קשה, אבל היום אנחנו קבוצה הרבה יותר וטבה וחזקה. אולי לא רואים את זה, אבל ככה אנחנו מרגישים".

על מצב הפצועים: "דן איינבינדר היה פצוע ויחזור, עידן ורד פצוע וגם קצת חולה אך אני מאמין שיעמוד לרשותנו, איתי שכטר לא פתח נגד אשקלון בגלל עייפות אבל התאושש. ז'והאן אודל יחזור עוד שבועיים שלושה מקרע קטן בשריר. יש לנו סגל עמוק וכשחקנים נכנסים להרכב הם צריכים לקחת את ההזדמנות בשתי הידיים".

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
"מאמין שנבקיע עוד הרבה שערים". רן בן שמעון/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

"לא שמעתי טענות נגד ההגנה שלנו", הוסיף, "אני עושה מה שאני חושב שמקצועית הכי טוב. אני עושה מה שאני חושב לנכון לטובת הקבוצה. גם בחיסרון מספרי קשה לתת גולים, אבל צריך למצוא פתרונות ולהיות הרבה יותר יצירתיים וחדים. קשה מאוד להכין קבוצה לשחק נגד שמונה שחקנים, אפשר רק לתת להם כלים לקבלת החלטות יותר נכונה. אני מאמין שנבקיע עוד הרבה שערים".

על המשך העונה: "הליגה מאוד צמודה. כדי להידבק למקומות הראשונים צריך לייצר מומנטום והמשכיות, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות. אסור להתבלבל, הקהל זה הנכס הכי גדול שיש לנו. השחקנים מקבלים אנרגיה מהתמיכה של הקהל. יש ודאות גדולה מאוד שיגיעו שחקנים, כשיהיה שם להוציא נוציא. אנחנו מאוד רוצים לחזק את הקבוצה, ונעשה את זה עם שיקול דעת ומחשבה".

קלטינס: "נגד אשקלון שיחקתי בקישור, היינו צריכים לנצח שם, לא שיחקנו חכם מספיק. אני אשחק איפה שיציבו אותי ואין לי שום בעייה עם שום תפקיד. נגד אשקלון, היו המון אוהדים שלא הצליחו להיכנס למשחק. רוב האוהדים בעים לעודד ולתמוך, ימשיכו להגיע אוהדים שיתמכו ויתנו אנרגיות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
"היינו צריכים לנצח את אשקלון". קלטינס/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully