וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: ג'וש סלבי וברנדון באומן סיכמו עד סוף העונה

12.1.2017 / 9:12

האחרונה בליגה מבצעת שינויים: הגארד האמריקאי (25, 1.88) שהצטיין לפני שנתיים בבני הרצליה יחליף את טיישון טיילור ששוחרר, הפורוורד יחליף את ג'יימס סינגלטון וישלים את מכסת הזרים

נועם מושקוביץ

מכבי קרית גת הגיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) לסיכום עם הגארד האמריקאי ג'וש סלבי ששיחק לפני שנתיים בבני הרצליה, והוא יחליף בסגל את טיישון טיילור ששוחרר השבוע מהקבוצה. סלבי לא שיחק מאז סיום העונה שעברה, וזאת לאחר שעזב את בליסקהיר הטורקית רגע לפני פתיחת העונה הנוכחית. הוא צפוי לנחות בישראל בסוף השבוע ולערוך את הבכורה שלו נגד מכבי חיפה.

סלבי (25, 1.88) היה אמור להיות אחד מכוכבי הכדורסל האמריקאי, אך בשל מצב כלכלי עזב את אוניברסיטת קנזס כבר אחרי עונה אחת ונבחר בדראפט 2011 במקום ה-49 על ידי ממפיס. אחרי שנתיים כשחקן מחליף בגריזליז, החל לנדוד בין קבוצות ליגת הפיתוח. במהלך עונת 2013/14 חתם בצדביטה זאגרב אך שוחרר לאחר חודש. בקיץ 2014 החתימה אותו בני הרצליה, וסלבי היה לאחד הזרים הטובים בליגה, לצד שמועות על בעיות התנהלות. ב-33 משחקים רשם 16.2 נקודות ו-5.1 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה חתם בפטקימספור מהליגה השנייה בטורקיה ורשם 23.4 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

קרית גת מדורגת במקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות, מרחק שלושה משחקים מהקבוצה שמדורגת מעליה, הפועל גלבוע/גליל. לקבוצה מחכים כעת שלושה משחקי חוץ מתוך ארבעת משחקיה הבאים - כשבטווח תפגוש את הפועל אילת למשחק חשוב מאוד.

כמו כן, סיכמה הקבוצה הבוקר על צירופו של הפורוורד ברנדון באומן ששיחק בעבר במכבי ראשון לציון ובגלבוע גליל, והיה חתום על חוזה זמני בליגה הבלגית. באומן, שנשוי לישראלית ומצוי בתהליכים של קבלת אזרחות, ייחשב כזר, ויחליף בסגל את ג'יימס סינגלטון שעבר לקוריאה. בכך השלימה הקבוצה את מכסת הזרים שלה לעונה.

שחקן בני הרצליה, ג'וש סלבי. מגד גוזני
ג'וש סלבי/מגד גוזני

באומן (32, 2.04) העביר קריירה נאה באירופה בגרמניה, טורקיה וצרפת לפני שהגיע למכבי ראשון לציון בקיץ 2011, הגיע עם הקבוצה לפיינל פור כשהוא רושם 15.7 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בממוצע. אחרי ששיחק מעט במזרח הרחוק הגיע באמצע עונת 2012/13 בחזרה לישראל, חתם בגלבוע/גליל, ושוחרר אחרי חמישה משחקים בלבד כשהוא מאכזב ורושם 5 נקודות ו-2.8 ריבאונדים. אחרי שנתיים נוספות בגרמניה הגיע בעונה שעברה לא.א.ק לרנקה והוביל את הקבוצה לאליפות. העונה חתם בשרלואה הבלגית במהלך העונה, לאחר שסנטר הקבוצה נפצע, והיה לשחקן המצטיין שלה עם 16.7 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בליגה הבלגית ו-13.2 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully