וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן חתם לעונה וחצי. כץ: "אפשר להגיע לפלייאוף העליון"

12.1.2017 / 11:57

המגן שעזב את הפועל תל אביב השלים את מעברו להפועל חיפה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הבעלים יצא במגננה על פלטהאוזן, שספג ביקורת אחרי ההפסד לאשדוד: "עוד יביא נקודות"

שחקן הפועל חיפה שמואל שיימן, יואב כץ, שחר גרינברג. דוברות הפועל חיפה, מערכת וואלה! NEWS
נשאר באדום, אבל בכרמל. שמואל שיימן/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הפועל חיפה

שמואל שיימן חתם הבוקר (חמישי) בהפועל חיפה לשנה וחצי באמצעות סוכנו שחר גרינברג. המגן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, סירב אתמול להצעה של הפועל תל אביב ובכך ויתר על החוזה שלו אצל האדומים, וכעת יחל דף חדש בקבוצה של דני גולן.

בכל ארבעת המשחקים בהם אימן עד עכשיו דני גולן, הפועל חיפה נקלעה לפיגור מוקדם. בשלושת המשחקים הראשונים הקבוצה הצליחה לחזור למשחק, אבל אתמול היא לא הפסיקה להחמיץ במחצית השניה ורשמה הפסד ליגה ראשון בעידן החדש. "לא ברור למה זה כל פעם קורה לנו. כל משחק מתחיל בפיגור ואחר כך צריך לרדוף אחרי היריבה", אמרו בקבוצה, שקופחה בעקבות שער חוקי של מקסים פלקושצ'נקו שנפסל.

יואב כץ צפה אתמול במשחק אחרי שנחת שלשום בישראל. הוא שוחח עם ראשי הבקרה והסדיר בעל פה את עניין החוזה של ניר קלינגר. הקבוצה להגיע להסדר עם פיליפ יאזביץ', ולאחר מכן תחתים זר חדש.

"זה היה משחק בשליטה מוחלטת שלנו, בטח במחצית השניה. קבוצה אחת בעטה פעם אחת לשער וזה נכנס, קבוצה שנייה בעטה 20 פעמים לשער וזה נכנס, אבל השופט ביטל את השער".

בקבוצה ביקרו את השוער פיט פלטהאוזן על השער שספג. כץ בחר להגן עליו: "אני לא חושב שהשוער אשם בשער שספגנו, הוא הביא לנו הרבה נקודות העונה ויביא לנו עוד נקודות. גם בעונה שעברה היה לנו משחק כזה נגד בני יהודה. גם אז הפסדנו מבעיטה אחת".

לגבי חלון ההעברות והמטרות סיכם: 'אנחנו מחפשים שני שחקנים. הפלייאוף העליון לא מתרחק, אנחנו צריכים יותר מזל וגם קצת יותר יכולת. אבל אנחנו יכולים לעשות את זה". אושרי רואש שהורחק ייעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים. ברונו פיניירו יחליף אותו.

(עדכון ראשון: 7:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully