וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "כשדיברנו בקיץ, רצינו להיות במצב הזה"

12.1.2017 / 8:37

שביעות רצון גדולה בהפועל ירושלים אחרי הניצחון המרשים של ניז'ני. המאמן האיטלקי מיהר להוריד את השחקנים לקרקע, שון ג'ונס שהצטיין: "רק רציתי להיות יעיל על הפרקט ולעזור"

ברני ארדוב

בהפועל ירושלים נרשמה אמש (רביעי) שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון המרשים 76:98 על ניז'ני נובגורוד בארנה. המאמן סימונה פיאניג'אני החמיא לשחקנים, אך הוסיף שבאירופה צריך ללכת משחק-משחק ולא למהר לחגוג. "יש לנו עכשיו שני משחקים חשובים באירופה שיכולם להכריע אם נעלה שלב או לא", אמר האיטלקי, "כשדיברנו בקיץ רצינו להיות במצב הזה. אנחנו מראים שאנחנו יכולים להתחרות".

שון ג'ונס שהיה אחד מהמצטיינים וסיים את המשחק עם 21 נקודות, אמר: "רק רציתי להיות יעיל על הפרקט ולעזור. המשחק לא היה קל, פשוט הגענו עם האנרגיה הנכונה והצגנו הגנה טובה".

עוד בנושא:

צפו בתקציר: הפועל ירושלים הביסה את ניז'ני נובגורוד
מכבי ראשון לציון הפסידה לסראטוב
בני הרצליה ניצחה את בי סי מינסק

ליאור אליהו אמר: "עשינו את המשחק קל, בשבוע שעבר הם ניצחו ולא במקרה. התמודדנו מול קבוצה טובה. קבוצה שקולעות המון והתקפית, אבל עצרנו אותם. גם התקפתית שיחקנו ביחד וכמו שצריך. אנחנו צריכים לשחק יותר כמו ששיחקנו היום, ויש לנו פוטנציאל לשחק כך, יש לנו משחקים קשים בחוץ, אי אפשר לדבר כבר על מקום ראשון, אבל ברור שהעונה אנחנו שמים יותר דגש על אירופה ובינתיים זה מוכיח את עצמו".

ג'רום דייסון הוסיף: "אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלנו העונה כי היו לנו כמה משחקים טובים, אבל הצגנו הגנה טובה וזה מה שעשה את ההבדל. אנחנו עובדים על ריבאונד ויישמנו את זה במשחק, הגבוהים שלנו היו מדהימים בצבע. זה יכול להציב אותנו במקום טוב. ניקח כל משחק לגופו ונילחם בכל משחק, יש לנו גם את הליגה הישראלית ואסור לנו להפסיד שם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן הפועל ירושלים, ג'רום דייסון. ברני ארדוב
מחמיא לגבוהים. דייסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully