וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אוסטרליה: יוליה גלושקו ניצחה והעפילה לסיבוב השני

המדורגת 191 בעולם גברה 2:6, 6:7 על טרזה מרטינקובה ותפגוש את בוסרופ האמריקאית (6 במוקדמות) אותה ניצחה בעבר במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה. סלע בחצי גמר הצ'לנג'ר בקנברה

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. GettyImages
עברה את המשוכה הראשונה. גלושקו/GettyImages

המחבט הבכיר של ישראל, יוליה גלושקו (191 בעולם) גברה הלילה (בין רביעי לחמישי) על המדורגת 166 בעולם, הצ'כית טרזה מרטינקובה, בסיבוב הראשון במוקדמות אליפות אוטרליה, 2:6, 6:7. גלושקו תפגוש בסיבוב השני של הטורניר את ג'וליה בוסרופ האמריקאית, המדורגת שישית בשלב המוקדמות. גלושקו ניצחה בעבר את בוסרופ במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה, ונסה לשמור על מאזן מושלם מולה.

דודי סלע העפיל לחצי גמר הצ'לנג'ר בקנברה לאחר שניצח 6:7, 2:6 את סאם גרות' תוך שעה ו-22 דקות, ויפגוש בסיבוב הבא את אלחרנדרו פאלה מקולומביה, המדורג במקום ה-262 בעולם.

אתמול סיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון אמיר ויינטרוב. הישראלי הודח אחרי הפסד 6:2, 6:2 לאיבן דודיג הקרואטי, המדורג 153 בעולם. ויינטרוב קיווה להשתחל לטורניר בפעם השנייה בקריירה, אך יריבו הקרואטי הפגין דומיננטיות כבר מהפתיחה, כשהשיג שבירה מהירה והמשיך לניצחון קל במערכה הראשונה תוך 38 דקות. המערכה השנייה היתה אפילו קצרה יותר, והסתיימה תוך 28 דקות בלבד.

עוד בנושא

אמיר ויינטרוב הודח בסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully