וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רפי: "במיליון אחוז לא היה שער". גולן: "זו העבודה של הקוון"

11.1.2017 / 23:04

מ.ס אשדוד גברה 0:1 על הפועל חיפה שקופחה. השוער שהצטיין משוכנע: "הכדור של פלקושצ'נקו לא עבר את הקו במלוא היקפו". גולן: "אחרי שספגנו הייתה רק קבוצה אחת על המגרש"

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. סוכנות ג'יני
הצטיין. ג'רפי/סוכנות ג'יני

מ.ס אשדוד רשמה הערב (רביעי) את ניצחון החוץ השני שלה העונה, 0:1 על הפועל חיפה. האדומים מהכרמל הפסידו לראשונה תחת דני גולן אחרי שנכנעו לשער של דין דוד (12) וקופחו כשנגיחה של מקסים פלקושצ'נקו עברה את קו השער, אבל הגול לא אושר.

seperator

מאמן הפועל חיפה, דני גולן, אמר: "חבל. מיד אחרי השער שספגנו הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. עשינו הכול בשביל לנסות לחזור, כל הכבוד למ.ס אשדוד שעשתה מלחמה. השחקנים עשו הכול, אבל זה לא הספיק בשביל להבקיע".

גולן הוסיף: "השער של מקסים שלא אושר? זו עבודה של הקוון. לא ראיתי מהעמדה שלי. בכל מקרה לא הצלחנו להבקיע וחבל. נקלענו נקלעים לפיגור מיותר מהבעיטה היחידה של אשדוד למסגרת, עשינו הכול כדי לחזור וחבל שזה לא הצליח. כואב, היינו יכולים להתרחק עוד שלוש נקודות מהתחתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוסי מזרחי המנהל המקצועי של מ.ס. אשדוד (מימין) עם המאמן רוני אוואט. סוכנות ג'יני
"הפלייאוף העליון לא ריאלי". אוואט/סוכנות ג'יני

מאמן מ.ס אשדוד, רוני אוואט: "חיברנו ניצחון שני ברציפות. ידענו שניצחון יכול להביא אותנו למקום אחר ואני שמח מאוד. לא היה הרבה כדורגל, במחצית השנייה רצינו לשמור על התוצאה, אבל יש משחקים שחשוב להשיג תוצאה. היום עשינו את זה והשגנו ניצחון בשיניים".

אוואט נשאל על טעות השיפוט שבמסגרתה לא אושר להפועל חיפה שער ואמר: "בכדורגל בסופו של דבר מתאזנים ולא תפקידי להחליט. בכפר סבא לא שרקו לנו פנדל שהגיע לנו, בקרית שמונה הרחיקו לנו שחקן שלא כחוק. אני יכול להבין את התסכול שלהם, אבל בסופו של דבר אני שמח שניצחנו".

מאמן אשדוד סיכם: "אנחנו במלחמת קיום, ועד שלא נגיע למקום שאפשר לחשוב קדימה לא נוכל להסתכל למעלה. הפלייאוף העליון לא ריאלי, לא בעונה הזו, לא מגיע לנו להיות שם".

יואב ג'רפי שהצטיין בשער של אשדוד: "בוודאות לא היה שער. הייתי עם הידיים בחוץ ובמיליון אחוז הכדור לא עבר במלוא היקפו. התייצבנו בהגנה ועכשיו יש לנו רצף של משחקים שכל אחד מהם הוא גמר גביע. צריך גם קצת מזל בכדורגל, אנחנו שמחים שלא ספגנו. זויעונה ראשונה שנותנים לי את המושכות ואני צריך להוכיח את עצמי בכל שבוע מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully