וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "האדום שינה את המומנטום, היינו יכולים לגמור את המשחק"

מאמן הפועל כפר סבא היה מאוכזב לאחר ה-1:1 מול בני יהודה: "ב-11 שחקנים היינו מנצחים, הלחץ משפיע עלינו". יחזקאל: "הם באו לחלץ תיקו. נעשה שינויים בינואר, אך צריך סבלנות"

מאמן הפועל כפר סבא, שרון מימר. מגד גוזני
"כשנשיג ניצחון, נהיה הרבה יותר רגועים". מימר/מגד גוזני

בני יהודה והפועל כפר סבא נפרדו הערב (רביעי) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. שחקניו של ניסן יחזקאל היו טובים יותר בפתיחה, אך האורחת מכפר סבא השתפרה במחצית השנייה והגיעה למספר מצבים. שתי הקבוצות לא ניצחו כבר תקופה ארוכה (שבעה משחקי ליגה לבני יהודה, הירוקים לא ניצחו כבר תשעה משחקים בכל המסגרות), ובסיום שני המאמנים התייחסו לנושא וללחץ בו שרויים השחקנים.

שרון מימר סיכם את המשחק: "אני חושב שהאדום שינה את המומנטום במשחק. אחרי ה-0:1 היינו יכולים לסיים את המשחק אך לצערי זה לא קרה. אחרי האדום הלכנו אחורה, אני חושב שב-11 שחקנים היינו מנצחים, אבל זה מה שיש וננסה לנצח ביום שבת".

מימר הוסיף: "אני חושב שהגענו ליותר מצבים מהם, גם במחצית הראשונה הגענו למצבים. יחזקאל אומר שבאנו להוציא תיקו? שיבושם לו. אין ספק שהמצב שנוצר עם הרצף ללא ניצחון יוצר לחץ ואנחנו מאוד רוצים לנצח. הלחץ משפיע והכל הולך קשה יותר. אם היינו מצליחים להוריד את העניין הזה אני מאמין שהיינו מנצחים, אבל זה חלק מהמשחק וצריך להתמודד עם זה. עם הניצחון הראשון, נהיה משוחררים יותר ורגועים יותר".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני יהודה והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1

ניסן יחזקאל מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
"בכל פתיחת מחצית אנחנו סופגים". יחזקאל/אדריאן הרבשטיין

ניסן יחזקאל אמר: "אנחנו שולטים כמעט בכל המשחקים ולא מצליחים לכבוש. מנגד, כמעט בכל פתיחת מחצית אנחנו סופגים, כנראה שיש בעיה מנטלית. זה מאוד מאכזב ומתסכל, אבל צריך להרים את השחקנים ולהמשיך הלאה".

על הרכש שהצטרף: "לא רק ג'ייטה יצטרך לכבוש העונה. ראיתם היום לכמה מצבים הגענו, היה צריך להסתיים 1:4 והרבה שחקנים צריכים לדעת לסיים. לחץ? אנחנו קבוצת תחתית ויש עלינו לחץ. זה היה קרב תחתית חשוב והיה יריב שבא לחלץ תיקו. אנחנו שלטנו אך זה לא הספיק".

יחזקאל המשיך: "יגיעו עוד שחקני חיזוק. אנחנו בודקים, אך אין קסמים בינואר. צריך לשקול את הדברים ולעשות שינוי. נעשה את זה אך צריך סבלנות. אנחנו לא חושבים על הפועל תל אביב, ומתרכזים רק בקבוצה שלנו".

אלון תורג'מן: "לחצנו רוב המשחק, יצרנו הרבה מצבים, שלטנו ולא הצלחנו לנצח. זה מאוד מאכזב. אני לא חושב שאנחנו לחוצים, פשוט יש תקופות שהכדור לא נכנס. בגביע הצלחנו להבקיע שלושה שערים, אני מקווה שזה יגיע גם בליגה. לפעמים יש מקרים עם השיפוט שזה לטובתך ולפעמים זה לרעתך. היום זה היה נגדנו. חיזוק? פדרו גלבאן הוא חיזוק משמעותי ואני מאוד שמח שהוא הגיע. אני חושב שהיינו אנחנו קבוצה טובה יותר היום ופדרו יהי זה שיוסיף את הגרוש ללירה".

על הורדת הנקודות של הפועל תל אביב: "אפשר להגיד שהורדת הנקודות של הפועל עוזרת לנו אבל אנחנו לא מתעסקים בהם אלא רק בעצמנו. צ'יבוטה? אני לא רוצה לדבר על זה, אבל לא צריך להתנהג כמו שהוא התנהג".

רז כהן: "פתחנו רע אבל במהלך המשחק נכנסו לקצב. בעטנו לשער ובמחצית השנייה היינו טובים, הגענו למספר מצבים. חבל שברגעים האלה לא הצלחנו לסיים את המשחק. לאחר מכן קיבלנו כרטיס אדום והדברים הלכו בצורה קשה יותר. אין ספק שהרצף בו לא השגנו ניצחון הוא קשה ומבאס. הגיע לנו, היו לנו משחקים טובים בתקופה האחרונה. לצערי לא כבשנו הרבה וזה חבל, אבל צריך להסתכל על המשחק הבא ולשכוח את מה שהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully