וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "השחקנים הוכיחו מחוייבות, יכול להיות שאאמן גם בדרבי"

11.1.2017 / 22:17

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב עוד לא יודע מתי יעזוב את הקווים: "רוצים לעשות את הבחירה הנכונה". בניון לקראת הפועל: "אם נגיע אדישים לא ננצח", סילבס: "קיבלנו מה שהגיע לנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

מאז פיטוריו של שוטה ארבלדזה, שהגיע אחרי הפסד ויכולת חלשה מאוד מול בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב רשמה שני ניצחונות קלים תחת שרביטו של ג'ורדי קרויף. אחרי שעלתה שלב בגביע המדינה, הערב (רביעי) הצהובים הביסו את הפועל רעננה וחזרו למקום השני בליגה, ואף הציגו יכולת משופרת.

הצהובים חוגגים/מגד גוזני

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את הפועל רעננה

קרויף אמר בסיום: "השחקנים הבינו שאנחנו חייבים להגיב, חייבים לעבוד. הצעד הראשון בכדורגל זה להיות אגרסיבי על המגרש ולהראות שאנחנו באמת רוצים. רעננה צימקה ל-2:1, אבל לשמחתי קיבלנו פנדל ושינינו את המשחק בחזרה לטובתנו. השחקנים הראו לקהל שהם מחויבים ומשחקים בשבילם. יש לנו עדיין שלושה משחקים נגד באר שבע, אבל לא משיגים כלום בהסתכלות על היריבה. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו. זה חשוב לי, למאמן העתידי וגם לשחקנים".

על המאזן המושלם שלו כמאמן ועל מינוי מאמן קבוע: "אני לא אוהב את זה, לא מאמין בזה שמנהל ספורטיבי יחליף את המאמן. עשיתי את זה כמה פעמים מכורח המציאות, אבל זה לא טוב. תפקיד המאמן הוא חשוב מאוד ואנחנו רוצים לעשות את הבחירה הנכונה יחד עם הבעלים ועם ג'ק אנגלידיס. נראה אם נגיע לדרבי עם מאמן חדש. כל מאמן צריך זמן התאקלמות, נראה מה נעשה. לא נדחה את זה לנצח, אבל בינתיים לשחקנים יש הזדמנות להראות שהם ראויים להיות חלק ממכבי. יש אפשרות שאהיה המאמן גם בדרבי, לא בטוח. זה משחק גדול, לא משנה מה המצב של הקבוצות. כל מאמן חדש, בטח אם זה יהיה זר, הוא צריך זמן להסתגל, זה לא פשוט. אני אתן המלצות, אבל בסופו של דבר הדעה הקובעת היא של הבעלים. יש לנו רשימת מועמדים".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. מגד גוזני
מאוכזב. חיים סילבס/מגד גוזני

יוסי בניון: "אנחנו מקווים שנמשיך למעלה. אנחנו אחרי תקופה לא קלה, השתפרנו בשני המשחקים האחרונים ומקווה שנמשיך להתקרב למקום הראשון. הבנו מהרגע הראשון שהאשמה היא קודם כל עלינו, זה חלק מהכדורגל. אי אפשר לשחרר את כל השחקנים כשלא הולך, אבל אנחנו מודעים לזה שהיינו אשמים. עכשיו יגיע מאמן חדש וחייבים לתת את המאה אחוז ולהתקדם הלאה. בכל מקום שהייתי בו דרבי היה חשוב, כרגע זה פחות משנה איזה מאמנים יגיעו לקבוצות. צריך להראות שאנחנו רוצים יותר, אם נגיע באדישות לא ננצח".

המאמן המפסיד חיים סילבס: "כשאתה בא מול קבוצות מהסוג הזה, אז כמובן שגול מהיר הופל הכול והופך את המשחק ליותר בטוח וקל עבורם. לא תמיד אפשר לסגור את פערי האיכות בין הקבוצות, סבלנו מאוד במשחק הזה, היה לנו מאוד קשה. המחצית הראשונה שלנו הייתה לא טובה, קיבלנו מה שמגיע לנו. אנחנו קבוצה שפחות יוזמת, לא הצלחנו לבנות את החלק הקדמי ולייצר שם אטרקטיסיות ותסיסה. האופציה היחידה במשחקים מהסוג הזה זה להחזיק את המשחק ולהלחיץ את היריבה עד הדקות האחרונות, אבל אחרי ה-2:0 כמעט ולא היה למשחק ערך. ניסינו לחזור אבל לא יודע אם הספקנו לגעת בכדור עוד פעם לפני הפנדל. אלה פערי האיכות, נחפש את הנקודות במקומות אחרים. פגשנו את כל חמש הראשונות בסיבוב השני, עכשיו אנחנו פוגשים קבוצות מהמיקומים שלנו. אם יובל שבתאי היה פה אולי הוא עובר למכבי, ננסה להעמיד קבוצה חזקה. אנחנו לא נחים. נרים את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully