וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "לא האמנו שיהיה כזה הפרש, זה נותן הרבה אוויר"

11.1.2017 / 22:12

הפורוורד של הפועל ירושלים חגג את הניצחון המוחץ על ניז'ני נובגורוד ביורוקאפ: "לא תמיד קל לעלות מהספסל, אבל העיקר שהקבוצה משחקת טוב". מאליק היירסטון: "לא נוריד הילוך"

ברני ארדוב

התקציר באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים הביסה הערב (רביעי) 76:98 את ניז'ני נובגורוד במחזור השני של הטופ 16 ביורוקאפ. האדומים נראו מצוין ורשמו ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, בעיקר בזכות רבע שני של 13:29. קרטיס ג'רלס ושון ג'ונס הובילו עם 21 נקודות כל אחד, ליאור אליהו הוסיף 19 ויותם הלפרין חילק 11 אסיסטים.

המאמן סימונה פיאניג'אני אמר: "אין מה לחשוב על השלב הבא. שיחקנו מול שתי קבוצות טובות ויש עוד קבוצות טובות, אפשר לנצח ברצף וגם להפסיד אז לוקחים את זה משחק אחרי משחק. היה שיתוף פעולה טוב בין הגבוהים לגארדים, ההגנה הייתה טובה ולכן גם ההתקפה זרמה. כולם היו מרוכזים וביצעו מה שצריך וזו אחת הסיבות להצלחה".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה 76:98 את ניז'ני נובגורוד ביורוקאפ

בר טימור היה מרוצה בסיום

אליהו אמר בסיום: "כשמגיעים למשחק יורוקאפ לא מאמינים שיהיה כזה הפרש. מגיע קרדיט לכל השחקנים, זה לא מובן מאליו לנצח ככה בסיבוב השני של המפעל. זה נותן לנו הרבה אוויר, אנחנו ב-0:2 בסיבוב השני, צריך להמשיך בדרך הזו".

הפורוורד הוסיף: "יש 12 שחקנים שמשחקים באירופה, אנחנו קבוצה עמוקה, צריך להפנים ולהבין שלפעמים צריך לעלות מהספסל. לא תמיד זה קל, אבל העיקר שהקבוצה משחקת טוב. אנחנו משחקים טוב וצריכים להמשיך ביכולת הזו. בסיבוב הזה יש רק 6 משחקים, ככה שכל אחד הוא חשוב מאוד. אחרי המשחק בשבוע הבא בסנט פטרסבורג נראה לאן מועדות פנינו".

מאליק היירסטון הוסיף: "שיחקנו כקבוצה, ביצענו מהלכים בדרך הנכונה. לא נוריד הילוך ונתקדם ממשחק למשחק. יש לנו מאמן מצוין ונמשיך לעבוד. אני מרגיש טוב ומתאקלם יותר ויותר ככל שהזמן עובר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו, טראוויס פיטרסון. ברני ארדוב
אליהו מרוצה, גם פיטרסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully