וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: עונשו של טביב קוצר, לחץ למנות את לוזון, עזרא קיבל פנייה רשמית

11.1.2017 / 18:00

בית הדין העליון של ההתאחדות החליט כי עונשו של בעלי בית"ר ירושלים יקוצר משלוש שנים לשנתיים, אך הוא עדיין יאלץ להעביר את זכויות הניהול. לוזון ועזרא יגיעו מהפועל תל אביב?

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניב מעוז

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (רביעי) לדחות את ערעורו של בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, בנוגע להחלטה על פיה יעביר את זכויות הניהול של הקבוצה. עם זאת, בית הדין קיצר את עונשו משלוש שנים לשנתיים.

עוד קבע בית הדין כי העונש ימומש בשתי העונות הבאות, החל מתום העונה הנוכחית. עד תום העונה יצטרך טביב להבהיר מי האיש אליו יעברו את זכויות הניהול. בנוסף, יש לציין כי ייתכן ונציגיו של טביב יפנו לבית המשפט על מנת לערער בנושא. טביב הגיב על הנושא ואמר: "אני מחכה לקבל את ההחלטה הכתובה לידי. לאחר שעורכי הדין שלי ואני נלמד את ההחלטה לעומקה, אגיב בהתאם".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: לחצים על טביב למנות את לוזון במקום בן שמעון
יובל נעים: "כולם יפי נפש. עוזרים לכולם, רק לא להפועל אשקלון"
ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 מול 8 שחקנים של הפועל אשקלון

בפסק הדין הרשמי נכתב כי "החלטת הוועדה לפצל את הבעלות והניהול עומדת בדרישות הסבירות והאיזון. הוועדה הקלה עם טביב ונתנה לו אופציה להמשיך ולהחזיק בבעלות, בכפוף לחובות שהוטלו עליו. יש לאשר את מסקנות הוועדה, תוך שלילה זמנית של זכויות הניהול מטביב וחיובו בהעברת זכויות הניהול לגוף אחר, למשך תקופת ההשעייה. על טביב להמנע ממעורבות בענייני הניהול של המועדון למשך כל התקופה".

"באשר למשך תקופת ההגבלה, נדרש עידון. בהינתן העובדה כי העונה כבר מצויה בעיצומה, ראוי כי ההגבלה תסתיים טרם "חלון ההעברות" בינואר 2020. אם כן, ראוי לקבוע כי ההגבלה תסתיים בסוף חודש נובמבר 2019 כדי לאפשר לטביב חזרה למעורבות בניהול הקבוצה. על מנת לאפשר היערכות מחודשת למציאת גורם ניהולי, יש לתת לטביב ארכה של 45 ימים ממועד פסק דין זה. לאחר מכן, יהיה על טביב למלא אחר ההחלטה של הוועדה".

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
הערעור נדחה, אך העונש קוצר. טביב/ברני ארדוב

בנוגע לצד המקצועי, ביממה האחרונה מופעלים על הבעלים לחצים גדולים למנות את גיא לוזון בתור מאמן הקבוצה על חשבונו של רן בן שמעון. לוזון צפוי לסיים דרכו בהפועל תל אביב בימים הקרובים, ובמועדון חשים כי יש צורך בשינוי על הקווים לאור התוצאות האחרונות.

גם חן עזרא עשוי לעשות את הדרך ממתחם חודורוב לבית וגן. שחקן הכנף של האדומים קיבל פנייה רשמית מטביב ובימים הקרובים צפויה פגישה בין הבעלים לבין סוכנו של עזרא, דודו אוואט.

לאור מצבה המקצועי של הקבוצה, ארגון האוהדים "לה פמיליה" הודיע כי חלק מהאוהדים יעלו ביום שישי לבית וגן על מנת למחות על מצבה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully