וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלכסנדר שוקל לעזוב לאיטליה. גם שחרורו של ראד נשקל

11.1.2017 / 12:57

המתאזרח, שממעט לקבל דקות ביורוליג, קיבל הצעה מקאזרטה ומעוניין לחזור לקדנציה שנייה בארץ המגף. במכבי תל אביב התלוננו בשיחות פנימיות על התנהלותו של ויקטור ראד, שעלול לעזוב גם כן

one

מכבי תל אביב מנסה למצוא פתרונות למצב העגום של הקבוצה. מי שלא מרוצה ממצבו ושוקל לעזוב את מכבי הוא ג'ו אלכסנדר. הפורוורד קיבל הצעה מהליגה הראשונה באיטליה, ככל הנראה מקאזרטה האיטלקית ומעוניין לעזוב את מכבי תל אביב. נשיא קאזרטה צוטט בתחילת השבוע כאומר: "החלום שלי לעתיד הקרוב הוא להחתים את ג'ו אלכסנדר".

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
בדרך חזרה לאיטליה? אלכסנדר/GettyImages

זו תקופה ארוכה שאלכסנדר מתוסכל ממצבו ומכך שאינו זוכה לדקות רבות, תסכול שגובר לאור מצבה הגרוע של הקבוצה. הוא שותף העונה בארבעה משחקי יורוליג בלבד ואמנם בליגה הוא מקבל יותר דקות מתוקף היותו ישראלי, אבל עדיין מתקשה להותיר חותם עם ממוצעים של 4.1 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. לאלכסנדר יש ביקוש באיטליה, גם בזכות הקדנציה שלו בעונה שעברה בססארי וגם בזכות העובדה שהוא לא ייחשב כזר אלא כבוסמן.

עוד נודע כי בשיחות פנימיות במכבי תל אביב התלוננו גם על התנהלותו האישית והמקצועית של ויקטור ראד. הצהובים לא שוללים שינוי בגזרת הגבוהים, כשגם שחרורו של ראד נשקל. ישנה גם חוסר שביעות רצון ממאיק צירבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully