וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פאדיחת הענק של היגואין ו"נקודת השנה בספורט"

חלוץ יובנטוס פנה לדוגמנית דרך האינסטגרם וביקש תמונה מיוחדת, אך היא לא נשארה חייבת. בבדמינטון סיפקו נקודה מטורפת. איך רונדה ראוזי השתנתה לפני ואחרי הקרב? בת הזוג הסקסית של ג'ון סינה, ביילס ואלי רייזמן הצטלמו בבגד ים

צילום מסך

לראות ולא להאמין: השינוי העצום של רונדה ראוזי בשבועיים שעברו מאז ההשפלה שלה בקרב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנקודה הזו כבר זכתה לכינוי "נקודת השנה בספורט"

בת הזוג של ג'ון סינה, כוכבת ה-WWE ניקי בלה, עם סרטון סקסי במיוחד

מסיבה של יומיים בבית של רונאלדיניו

לוקיאן, חלוץ ברזילאי אלמוני משהו שמשחק כיום בדרום קוריאה, סיפר בראיון ל-ESPN ברזיל איך אקס מנצ'סטר סיטי, ג'ו הכושל, ארגן מסיבה בת יומיים בבית של רונאלדיניו בברזיל לפני אי אילו שנים ואיך הוא עצמו הצליח להשתחל אליה. רונאלדיניו אפילו לא היה בבית כאשר המסיבה החלה ולוקיאן נזכר שנגמרה לו הסוללה בטלפון בסביבות חצות והוא רצה לעזוב,אך ג'ו בדיוק הודיע שהוא הזמין 40 ארוחות ממקדונלדס לאורחים, שמילאו כל פינה באחוזה של "רוני".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המתאגרף שלא ידע לעצור בזמן

ניק בלקוול, מתאגרף בן 26, סבל מדימום חמור בראשו ושהה כשבוע מורדם בבית חולים בעקבות קרב במשקל בינוני במרץ האחרון. הוא החלים, פרש וכבר הוציא רישיון לאמן, אך שינה את דעתו. בנובמבר בלקוול החליט להחיות את הקריירה שלו וחזר להתאמן, ובאחד האימונים התמוטט. אחרי ששהה שוב בתרדמת, כעת המתאגרף העקשן לא מסוגל ללכת ועל פי הדיווחים יחלים באופן מלא רק בעוד כשנה.

ז'ירו? בעיטת העקרב של הילד בן תשע

רונאלדו עונה למייקל אואן

רונאלדו הברזילאי לא קיבל יפה את העקיצה של מייקל אואן. כזכור, השניים נפגשו בסוף השבוע על הדשא במדריד, כשכריסטיאנו רונאלדו הציג בברנבאו את כדור הזהב שלו לצד כוכבי עבר של הבלאנקוס שזכו בתואר (אואן, רונאלדו, פיגו). אואן צייץ על המשקל של הברזילאי וכתב ש"חשבתי שאני העליתי במשקל, עד שראיתי את חברי הוותיק רוני" (וספג ביקורות חריפות בטוויטר), וכעת רונאלדו מגיב בהפתעה: "אני בהלם לעד כמה המשקל מעורר עניין בעולם. אני לא יודע למה זה כל כך חשוב, למען האמת". רוברטו קרלוס תקף גם הוא את האנגלי: "אני לא אוהב בדיחות כאלה, רונאלדו הוא חבר טוב, העניין אצלו הוא לא הגוף אלא הלב שלו, ויש לו לב ענק".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו ומאחוריו ריימונד קופה, מייקל אואן, לואיס פיגו, רונאלדו, זינדין זידאן. GettyImages
עדיין מתעסקים במשקל שלו. אואן לצד רונאלדו בטקס/GettyImages

הפאדיחה של גונסאלו היגואין

חלוץ יובנטוס, גונסאלו היגואין, החליט לעשות מעשה לאחר שנתקל בתמונה של אנטונלה פיורדליסי, דוגמנית איטלקיה שמצאה חן בעיניו במיוחד באינסטגרם. אז הוא שלח לה הודעה, וביקש ממנה לשלוח לו תמונה של ישבנה. בתגובה, פיורדליסי צילמה את המסך והעלתה את בקשתו של היגוואין לרשת. "היגוואין ביקש שאשלח לו תמונות של ישבני. כמה חולה!", כתבה.

התמונות הלוהטות של סימון ביילס ואלי רייזמן

שתיים מהספורטאיות האולימפיות האהובות בארצות הברית, המתעמלות סימון ביילס ואלי רייזמן, חזרו לכותרות, ולא רק של הספורט, בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אך לא רק שם, לאחר שלקחו חלק בקמפיין בגדי ים של ספורטס אילוסטרייטד. התוצאה לפניכם.

וידאל ולבנדובסקי מתקשים להקפיץ כדור

כמובן שככה רונאלדו מכין טוסט

הקאמבק של אלן אייברסון

אלן אייברסון חוזר. בערך. בגיל 41, התשובה ישוב למגרש הכדורסל, במתכונת קצת אחרת. הגארד האגדי ייקח חלק בטורניר 3X3 שמארגן הראפר והשחקן אייס קיוב, ובו ישתתפו שחקני עבר נוספים כמו קניון מרטין, ג'רמיין אוניל וג'ייסון וויליאמס. הטורניר ייפתח ביוני.

לא רק שאקיל אוניל: הטביע - ושבר את קרש הסל

עוד דאנק מרשים מארצות הברית

לקט קרוס-אוברים נהדר

נקודה היסטרית, הפעם בפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully