וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי, הבעלים של בני לוד, נעצר בחשד לעבירות מרמה ומס

המשטרה עצרה לחקירה את הבעלים של לוד, בחשד לעבירות מרמה, הלבנת הון ומס בהקשר לחברות כח אדם העוסקות בהבאה והעסקה של עובדים זרים בתחום בניין. מעצרו הוארך ביממה

אבו סובחי בעלי בני לוד. ברני ארדוב
"על פי החשד, ביצעו עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות". אבו סובחי/ברני ארדוב

אבו סובחי, הבעלים של קבוצת בני לוד, נעצר הבוקר (רביעי). תחילה הודיעה המשטרה על המעצר ולאחר הארכת המעצר, הותר שמו של אבו סובחי לפרסום. מעצרו הוארך ביממה.

החשד הוא להלבנת הון, סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

"יחידה ארצית של משטרת ישראל עצרה לחקירה שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בפרשה הנחקרת במשותף עם חקירות מע"מ תל אביב ברשות המסים, שעניינה חשד לעבירות מרמה, הלבנת הון ומס בהקשר לחברות כח אדם העוסקות בהבאה והעסקה של עובדים זרים בתחום בניין", נכתב בהודעת המשטרה.

עוד נכתב: "על פי החשד, חברו מי מהחשודים להקמה וניהול של חברת כח האדם המהווה תאגיד מורשה להבאת עובדים זרים לתחום הבניין, תוך הסתרת מעורבותו של אחד מהם, אשר לו לא ניתן היתר לעסוק בתחום. כמו כן עולה חשד למעורבות חברות נוספות העוסקות בתחום. בתוך כך ביצעו על פי החשד החשודים עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר, עבירות על חוק המע"מ ועבירות על חוק איסור הלבנת הון. החקירה מנוהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, בשת"פ עם רשות האוכלוסין וההגירה ובליווי פרקליטות תל אביב. בהתאם להתפתחות החקירה יובאו החשודים הנוספים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון".

במרץ 2015 נגזרו על אבו סובחי 13 חודשי מאסר בגין עבירות תנועה. הוא הורשע בנהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא ביטוח ושימוש שלא כדין בפרטי אחר, לאחר שהתחזה לאחיו. כמו כן, רשיונו נשלל למשך שנתיים והוטל עליו קנס בסך 20 אלף שקל.

עדכון ראשון: 9:48

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully