וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים נגד התמיכה בהפועל תל אביב: "אלונה ברקת מאשקלון, שתעזור לנו במקום"

11.1.2017 / 8:39

מאמן הפועל אשקלון לא אוהב את התמיכה שלה זוכים האדומים מקבוצות הליגה: "התפקיד של החזקים זה לעזור לחלשים, לא לחזקים. לנו אין פסלים ותמונות, ננסה לארגן". על ההרחקות: "אני לא יודע מה הלך"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניב מעוז

הרבה מאוד עצבים היו בהפועל אשקלון לאחר ה-1:1 נגד בית"ר ירושלים. אירועי המחצית השנייה שכללו את הרחקת יובל נעים ועוזרו אלי לוי, בנוסף לשלושה משחקני הקבוצה, גרמה לזעם גדול בסיום על השופטים.

לאחר שנרגע מהאירועים ניסה נעים להתייחס למשחק בצורה מקצועית: "תחושת החמצה, היה חצי ראשון פנטסטי שלנו. היינו טובים יותר והיינו שווים יותר משער אחד עד שהתחילו הדברים ההזויים. בחלומות הכי גרועים לא דמיינתי שנגיע למצב שנהיה עם שמונה שחקנים. אני חושב שגם חסרים לנו זרים. עם עוד שלושה זרים שנצרף נהיה הרבה יותר טובים ונישאר בליגה. אנחנו קבוצה טובה ונתמודד עד הסוף עם כל מה שיש לנו".

נעים הסביר את ההרחקות מנקודת מבטו: "אני לא יודע מה הלך. בהרחקה הראשונה בכלל לא ראיתי שהיה צהוב שני של אורמוש. בהרחקה השנייה הוא אמר שמושיקו לוגסי אמר לו "בושה וחרפה" וגם במקרה של תומר סוויסה הוא טען שאמרו לו משהו. בטדי עם 30 אלף צופים לא היו מקבלים החלטות כאלה. בכל שנותיי כמאמן וכשחקן לא זכור לי שמאמן, עוזר מאמן ושלושה שחקנים הורחקו מקבוצה אחת. קראתי לשחקנים כי אף אחד לא שומע, כל אחד היה בסערת רגשות וקראתי להם כדי לעשות סדר, שכל אחד יידע מה לעשות. אני יודע מה ההשלכות של ירידה מהמגרש, לא חשבתי על זה בכלל, פשוט ראיתי שכל שנייה השופט מרחיק שחקן ולא ידעתי איך להגיב, רציתי לעצור הכול ולעשות סדר".

עוד בנושא

יובל נעים: "כולם יפי נפש. עוזרים לכולם, רק לא להפועל אשקלון"
בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 מול 8 שחקנים של הפועל אשקלון

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון (שני מימין). לירון מולדובן
לא מרוצה. נעים/לירון מולדובן

"במשך כל השבוע באסיפות דיברנו על כך שפה בבית נגד בית"ר ירושלים המשחק תלוי בנו. ההוראות שלי לא השתנו, השחקנים באו נחושים ורצו מאוד לנצח. גם במחצית רצו רק לתקוף ולנצח אבל מה שקרה בחצי השני לא היה בתכנון. צריך להבין שזאת לא הקבוצה שאני בונה עליה, יצטרפו עוד שלושה שחקנים לפחות ואני בונה על החיזוק הזה כדי להישאר בליגה".

בנוגע להתגייסות לסייע להפועל תל אביב אמר נעים: "מרגישים לא טוב עם זה. התפקיד של החזקים זה לעזור לחלשים ולא של החזקים לעזור לחזקים. איזה צורה יש לזה? אנחנו מתמודדים עם המון המון קשיים, אתה נלחם עם קבוצה בתחתית שיש לה שחקנים מצויינים, חלק מהפרשנים הימרו עליה כמועמדת לאליפות לפני העונה, אז איך נרגיש שהפועל באר שבע ומכבי חיפה רוצות לעזור לה? אלונה ברקת גדלה פה באשקלון, אז למה שלא תעזור לאשקלון? היא בוחרת לעזור להפועל תל אביב וזאת זכותה, אין לי מה לעשות עם זה. אנחנו ניתן מעצמנו הכול ונקווה שזה יספיק". עוד הוסיף נעים בציניות, כשהוא מתייחס לערבויות שניתנו לכבירי: "לנו אין פסלים, אין לנו תמונות ואין לנו פסלים, ננסה לארגן בתקופה הקרובה".

השופט ציין את הרחקתו של נעים ועוזרו אלי לוי שצפויים לעמוד לדין, כמו גם זו של לוגסי. לוגסי, סוויסה ואורמוש ייעדרו ממשחק החוץ ברעננה בשבת. במועדון ממתינים לתשובה סופית מחמדי סליחי ומקווים כי פדרו גלבאן יסגור את תנאיו בבני יהודה על מנת לפנות מקום בתקציב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully