וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: באיירן מינכן הביסה 0:5 את אופן הבלגית

הבווארים קיימו משחק אימון במסגרת מחנה האימונים בדוחא והביסו את הקבוצה הבלגית, דוגלאס קוסטה, ארתורו וידאל ומאטס הומלס כבשו, צמד לפביאן בנקו. צפו בתרגיל של ברנאט שפצע יריב

אימג'בנק GettyImages

באיירן מינכן קיימה הערב (שלישי) משחק אימון במחנה האימונים בו היא נמצאת בדוחא שבקטאר. הבווארים לא ממש התקשו להביס 0:5 את אופן מהליגה הראשונה בבלגיה. הבווארים עלו בהרכב די חזק עם טום שטארקה, פיליפ לאהם, חאבי מרטינס, מאטס הומלס, חואן ברנאט, יוזואה קימיש, רנאטו סאנצ'ס, אריאן רובן, תומאס מולר, פרנק ריברי ורוברט לבנדובסקי. סוון אולרייך, ראפיניה, צ'אבי אלונסו, ארתורו וידאל, דוגלאס קוסטה ואחרים עלו כמחליפים.

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן (אמצע) עם ארתורו וידאל, ראפיניה. GettyImages
טיול קל/GettyImages

הבווארים כבשו את הראשון בדקה ה-45. קרן משמאל מצאה את חאבי מרטינס, שנגח, ההגנה של הבלגים התקשתה להרחיק, זה הגיע למאטס הומלס, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-48 הגיע השני. דוגלאס קוסטה עשה מהלך נהדר בשמאל ויישר למרכז, שם המתין פבאן בנקו, שבעט חזק ומדויק לפינה וקבע 0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-66 כשצ'אבי אלונסו הקפיץ כדור עומק יפה לארתורו וידאל, שהטעה את השוער ובעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-71 כבשה באיירן את הרביעי והפעם זה היה דוגלאס קוסטה. הברזילאי קיבל כדור עומק יפה מווידאל, עבר את השוער ומזווית קשה בעט פנימה. בדקה ה-80 הגיע החמישי כשראפיניה הגביה מימין, וידאל נגח ונבלם אצל השוער, אבל זה חזר אל בנקו, שבעט פנימה את ה-0:5.

עוד קודם לכן, הודיעה באיירן מינכן כי הולגר באדשטובר הושאל לשאלקה עד תום העונה. הבלם בן ה-27 עוזב את באיירן מינכן לראשונה מאז התחיל לשחק שם בגיל 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

התרגיל של ברנאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully