וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה חושפים: המחווה וההחלטה של מוריניו שריגשו את פרגוסון

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הגיע במיוחד לברך את סר אלכס ביום הולדתו וכאשר הסקוטי ביקש לנסוע עם הקבוצה באוטובוס למשחקי חוץ, מוריניו ענה: "לא רק שאתה מוזמן, אתה גם יכול לשבת איפה שאתה רוצה וזה כולל את הכיסא ששמור למנג'ר"

אלכס פרגוסון עם ז'וזה מוריניו ב-2013. GettyImages
קרובים קרובים. מוריניו ופרגוסון/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד פתחה את עידן ז'וזה מוריניו בצורה לא ממש מוצלחת. אחרי כמה שנים קשות, השדים האדומים קיוו ש"המיוחד" יהיה זה שיחזיר אותם לצמרת הכדורגל האנגלי והאירופי, אבל גילו שגם למוריניו לוקח זמן לייצב את הספינה, מה שגרם לרצף תוצאות לא טובות.

אלא שלאחרונה, משהו השתנה ויונייטד לפתע צברה שמונה ניצחונות רצופים, הרצף הטוב ביותר שלה מאז עונת 2009/10. יתרה מכך, היא מציגה כדורגל איכותי לא פעם ונהנית מיכולת משופרת של הכוכבים שלה. כעת מסתבר שמי שעזר ליונייטד להתעורר ולהתאושש או לא אחר מאשר סר אלכס פרגוסון.

עוד בנושא:

הגביע האנגלי: צ'לסי תארח את ברנטפורד, מנצ'סטר יונייטד מול וויגאן
שלישי בגביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד מארחת את האל למשחק הראשון בחצי הגמר
גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את רדינג

אנתוני מרסיאל חוגג שער עם שחקני מנצ'סטר יונייטד. AP
שיפור ניכר בחודשים האחרונים. שחקני יונייטד חוגגים/AP

הסקוטי ,שפרש ב-2013 אחרי 26 שנים וחצי, 13 אליפויות ושני גביעי אלופות, הקפיד להגיע בשנים האחרונות לאולד טראפורד, אבל לא היה ממש מעורב, לא אצל היורש שבחר דייויד מויס ובטח שלא אצל לואי ואן חאל הדעתן. מוריניו דאג שהדברים ישתנו ועל פי ה"טלגרף", ממש התעקש שהנוכחות של פרגי תהיה מורגשת בצורה מוגברת במתחם האימונים של יונייטד בקרינגטון.

ג'יימס דאקר מה"טלגרף" כתב כי מוריניו מאמין שחשוב שהמועדון יישמר את ההיסטוריה של פרגוסון. הפורטוגלי הבהיר כי הוא לא חש "רדוף" על ידי הרוח של פרגוסון ודאג להזמין את מנג'ר העבר האגדי לצפות באימונים, לדבר עם השחקנים ולסעוד איתו בארוחות הצהריים. לפני משחק הבית מול מידלסברו ב-1 בינואר, מוריניו הגיע במיוחד לתא של פרגוסון באולד טראפורד על מנת לאחל לו יום הולדת שמח לכבוד חגיגות ה-75 שלו. ב-ESPN ידעו לספר שפרגי התרגש מאוד מהמחווה הזו.

כעת, מדווח כי פרגוסון אפילו פנה לאחרונה למוריניו וביקש רשות לנסוע עם יונייטד באוטובוס של הקבוצה למשחקי החוץ. התשובה של מוריניו: "לא רק שאתה מוזמן, אתה גם יכול לשבת איפה שאתה רוצה וזה כולל את הכיסא ששמור למנג'ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully