וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק אנגלידיס נחת כדי לנהל את המשא ומתן להחתמת המאמן הבא של מכבי תל אביב

10.1.2017 / 18:32

נציגו של גולדהאר צפה במסע"ת לקראת רעננה (ד', 20:00, ספורט 1) ואמור לקדם מחליף לארבלדזה. קרויף: "מאבק האליפות? לא רלוונטי כרגע". ייני לתקשורת בהולנד: "אכזבות הן חלק מהחיים"

צילום: אבי כהן עריכה: יוסי אלטר
אבי ריקן עם ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. אבי כהן
מכבד את היריבה. ג'ורדי קרויף/אבי כהן

מכבי תל אביב קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מחר מול הפועל רעננה (20:00, ספורט 1) במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, שעמד על הקווים בניצחון על בני לוד בגביע המדינה, ישמש כמאמן גם במשחק מחר. הצהובים עדיין לא מצאו מחליף לשוטה ארבלדזה שפוטר בשבוע שעבר, ולאחרונה גברו הדיווחים על כך שקוסמין קונטרה הרומני יהיה המאמן הבא של הצהובים. ג'ק אנגלידיס הגיע למסיבת העיתונאים והוא ישב סמוך לעורך הדין מורן מאירי. הקפריסאי שב לישראל כדי לקדם את המשא ומתן להחתמת המאמן הבא של מכבי תל אביב.

עוד בנושא:

דיווח: קוסמין קונטרה מנהל משא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף: "ערן זהבי היה צריך לעלות 3 מיליון דולר ומכרנו אותו ב-8"
מכבי תל אביב: מיטש גולדהאר מתעקש על מאמן זר, קרויף לא ממהר

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עדיין לא מצא מחליף. קרויף/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף פתח את מסיבת העיתונאים: "הפועל רעננה היא ללא ספק קבוצה שאנחנו מכבדים, הם הקשו עלינו בשנים האחרונות. מדובר בשלוש הקבוצות היחידות שניצחו אותנו בשנה שעברה באצטדיון בלומפילד, אנחנו מכבדים אותם מאוד. יש לנו התחייבות לעבוד בכל יום ולנצח כל משחק, שאלות בנוגע למאבק על האליפות הן לא רלוונטיות כרגע. לא אדבר על שום דבר שלא קשור למשחק ברביעי, ברגע שיהיה לנו מה להודיע - נודיע. מאז שאני כאן לא התייחסנו לדברים בתקשורת, ולא נעשה את זה עכשיו. הגביע היא תחרות אחרת לגמרי. אני לא חושב על שום משחק מעבר למשחק הבא".

אחרי סיום דבריו של קרויף, אבי ריקן אמר: "המשחק האחרון שלי בהרכב היה מול הפועל חיפה, זה לא היה לפני כל כך הרבה זמן. אני מוכן לשחק, מתאמן קשה ומוכן לכל משחק. ההתנהלות שלי זהה, אני מכין את עצמי לכל משחק כאילו אני שחקן הרכב".

אבי ריקן עם ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. אבי כהן
מוכן לכל משחק. אבי ריקן/אבי כהן

"שינויים בקבוצות כדורגל זה משהו שקורה וקרה בעבר", סיפר המגן: "אנחנו לא יכולים להגיב לשינויים שלא קשורים אלינו וקורים מסביב. אנחנו צריכים להשתפר כיחידים וכקבוצה, זה הדבר היחיד שעומד לנגד מולנו. על אלה שמשחקים יש אחריות להשתפר, אני מקווה שהניצחון מול בני לוד ייתן לנו ביטחון. כבשנו שלושה שערים וגם שמרנו על שער נקי. חשוב לנו להמשיך באותה הדרך, עם קצב גבוה ולהיות מסוכנים. בחלק מהמשחקים לא הצגנו יכולת טובה, אני בטוח שאנחנו נשתפר. יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים, חשוב שנדע לתרגם את השליטה שלנו לשערים" הוסיף.

"אנחנו צריכים להתמודד עם כל מצב, גם כשהיריבה מתגוננת. בדרך כלל יותר קל לנו כשאנחנו כובשים את השער הראשון, זה מה שקרה לנו במשחק האחרון ומשם הרגשנו יותר נוח", סיכם ריקן.

בנושא אחר, בתקשורת ההולנדית המשיכו לעסוק בעתידו של שרן ייני, שכבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב. הקשר/מגן סיפר היום לתקשורת המקומית: "כרגע אני שחקן של ויטסה ארנהם וכל מה שמעסיק אותי הוא המשחק הקרוב מול טוונטה. כשחקן, אתה לעיתים מקבל הזדמנות וצריך לדעת לקחת אותה, אכזבות הן חלק מהמשחק בדיוק כמו הצלחות. כמקצוען צריך לדעת להבין את התפקיד שלך, גם אם זה תפקיד כמחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully