וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל גולדמן על התמיכה באלאור אזריה: "בטוח שמרבית האנשים חושבים כמוני"

קשר הפועל עפולה חשף חולצה עם הכיתוב "כולנו עם אלאור אזריה" במהלך משחק גביע, ובניגוד לטגה שנקנס על אמירה פוליטית, לא צפוי לעמוד לדין: "לא חיפשתי להיות גיבור ולא חשבתי על ההשלכות"

אמייה טגה, נתנאל גולדמן. פייסבוק, צילום מסך
מצאו את ההבדלים: מימין גולדמן, משמאל טגה/צילום מסך, פייסבוק

מעטים זוכרים את נתנאל גולדמן שהיה אחד משחקני העתיד של בית"ר ירושלים לפני עשור. אז עם גיא עזורי כמאמן ושחקנים כמו אריאל הרוש, עידן ורד ודן איינבינדר, זכתה קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים באליפות. גודלמן, קשר אמצע עם יכולת התקפית והגנתית, לא פילס לעצמו דרך לבית"ר ולא הצליח לתקוע יתד בליגת העל. למרות שניסה את מזלו גם בהפועל פתח תקוה, הוא חזר לעיר הולדתו עפולה די מהר והיום כשהוא בן 28, הוא אחד הבאנקרים בהרכב של אייל לחמן.

בסוף השבוע האחרון במשחק הגביע בטדי מול הפועל ירושלים נתנאל גולדמן העלה ראשון את האורחים על הלוח. מיד לאחד השער שכבש הרים את חולצת המשחק וחשף חולצה לבנה עליה היו מודפסות המילים: "כולנו עם אלאור אזריה". שופט המשחק ארז פפיר לא ציין בדו"ח את האמירה הפוליטית של גולדמן והדבר לא הובא לידיעת תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף. אלא שביומיים האחרונים הוצפו הרשתות החברתיות בתמונה של גולדמן והכיתוב על אזריה אל מול התמונה של אמייה טגה שבזמנו עמד לדין מכיוון שעלה לחימום עם חולצה עליה היה כתוב מקדימה עד מתי אוורה מנגיסטו. טגה נענש אז בבית הדין של ההתאחדות ושילם קנס כספי על האמירה הפוליטית שלו. ביומיים האחרונים הוא הוצף בפניות מאנשים, בעיקר מבני העדה האתיופית, שביקשו דווקא ממנו תשובות לשאלה מדוע הוא עמד לדין וגולדמן לא.

נתנאל גולדמן הפועל עפולה מול מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יחשוף את החולצה פעם נוספת? גולדמן/אדריאן הרבשטיין

גם גולדמן קיבל הרבה פניות בפייסבוק ובמכשיר הסלולרי שלו. מצד אחד אנשים חיזקו אותו על מעשהו ומצד שני תהו מדוע הוא לא עמד לדין משמעתי בעוד שטגה כן. הערב יש לו משחק ליגה נגד ראשון לציון ועדיין לא החליט אם לבוא שוב עם החולצה למקרה שיבקיע שער. "אתה רוצה לדעת אם אחשוף אותה שוב? תצטרך לבוא למשחק שלנו ולראות", אמר חצי בצחוק חצי ברצינות. "האמת שאת ההחלטה להדפיס כזו חולצה קיבלתי בבוקר של הכרעת הדין במשפט של אלאור אזריה. ישבתי מול הטלוויזיה וראיתי את התמונות. צילצתי לחבר מהקבוצה והצעתי לו שהוא ידפיס עבור שנינו את החולצות ושאם נבקיע שער בגביע, נחשוף את החולצה. הוא לא הבקיע ולא חשף ואני גם מעדיף לא לחשוף את זהותו אבל אני לא מרגיש צורך להצטער על מה שעשיתי, כי הרגשתי שזו האמת. שתבין, אני לא חושב שאלאור אזריה הוא איזשהו גיבור ואני מבין את הסיטואציה אבל אני גם יודע כבן לאבא שהיה בקבע 30 שנה וכחבר של בחורים ששירתו בקרבי ונפצעו בפעולות, שהיה צריך לסגור את המקרה הזה בשקט בתוך הצבא עם עונש מסויים ולא לייצר כזו דרמה תקשורתית במשך חודשים שלמים. אני בטוח שמרבית האנשים במדינה חושבים כמוני. לא חיפשתי להיות גיבור בעצמי אבל הרגשתי צורך אמיתי לעשות את המעשה הזה ואפילו לא חשבתי על ההשלכות שלו מבחינת עונש או משהו כזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אמייה טגה מכבי נתניה. ניב אהרונסון
נקנס. טגה במשרדי ההתאחדות/ניב אהרונסון

טגה בוחר בינתיים לא להגיב בעיקר בשל הסמיכות למשחק מול מכבי שעריים, אבל בסביבתו סיפרו שהמקרה הזה יושב לו על הלב. באיגוד השופטים טענו כי פפיר לא ראה את החולצה שחשף גולדמן ושאם היה רואה היה צריך לציין זאת בדו"ח מאחר שמדובר באמירה פוליטית על נושא ציבורי. וגולדמן? הוא יחליט רק סמוך ליציאה למגרש אם ללבוש שוב את החולצה. "יכול להיות שאוותר אחרי שראיתי מה זה עשה ברשתות החברתיות. אני בטח לא רוצה לפגוע ברגשות של אנשים אחרים שכועסים על זה שטגה עמד לדין. אבל נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully