וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עומר דמארי עבר את הבדיקות, סייר באצטדיון ויחתום בקרוב

10.1.2017 / 16:44

לאחר שהעסקה אושרה מול לייפציג, החלוץ שמצטרף לירוקים צפוי לחתום עד יום רביעי על חוזהו. רשמית: גליינור פלט חתם לשנתיים וחצי באלניאספור לאחר שקיבל את השחרור ללא תמורה ממכבי חיפה

צילום: טליה קדוש, עריכה: מתן חדד

גליינור פלט סיכם הלילה (בין שני לשלישי) לשנתיים וחצי באלניאספור הטורקית. בשעות הערב הודיעה מכבי חיפה כי השחקן עבר רשמית לקבוצה הטורקית. החלוץ ההולנדי אמור להרוויח 400 אלף יורו לעונה, חוזה משודרג ביחס לזה שקיבל במכבי חיפה – 320 אלף. המעבר הגיע לאחר שפלט שוחרר ללא תמורה מהירוקים.

מכבי חיפה ממשיכה את המהפך אותו החלה בימים האחרונים: אחרי ששחררה שבעה שחקנים מהסגל שלה, אתמול סוכם המתווה לעסקת עומר דמארי, שסיכם את תנאיו לשנה וחצי במועדון בכפוף לאישור לייפציג, שהגיע היום. דמארי עבר את הבדיקות הרפואיות, סייר באצטדיון העירוני בחיפה וצפוי לחתום או היום או מחר על חוזהו, כאשר המטרה בחיפה היא להחתים עד לשבוע הבא חלוץ נוסף.

בקבוצה אישרו את הפרסומים בוואלה! ספורט אתמול, לפיו הגיעו לסיכום תנאיו האישיים של החלוץ הנורבגי פיטים עזמי, בעוד שהקשר הגנאי אבנזר אופורי לא צפוי להגיע לקבוצה בשל העובדה שהוא ממריא לאליפות אפריקה ולא מתכוון לנהל איתם משא ומתן בחודש הקרוב. עזמי, שאמור להחליף את פלט, עשוי לחתום כבר בימים הקרובים בכפוף לסיכום עם קבוצתו בודו גלימט. טור כריסטיאן קרלסן נתן אור ירוק להחתמת השחקן ובמועדון הגישו הצעה רשמית עבור השחקן, שנרכש לפני פחות משנתיים תמורת פחות מ-100 אלף יורו ומאז מחירו האמיר.

עוד בנושא:

דמארי סיכם עקרונית לעונה וחצי במכבי חיפה. פלט בדרך לטורקיה?
פיטים עזמי סיכם במכבי חיפה, שמחכה לשחרור

ללא קשר לפלט, פיראס מוגרבי (חתם בבני סכנין) ולמריו מוסא (עזב ללא פיצוי), מכבי חיפה מנסה "להיפטר" כעת מהחוזים של ארבעת השחקנים אחרים: עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן, אייל משומר ושובל גוזלן. בקבוצה קבעו תג מחיר של מיליון שקל לריאן ולגוזלן, כשמשומר ישוחרר בחינם אם ימצא קבוצה. המגן קיבל אישור להתאמן עם מכבי חיפה ואם לא יימצא פתרון הוא עשוי להמשיך להתאמן עד תום העונה. ג'אבר מנהל משא ומתן עם אשדוד, אך טרם הגיע לסיכום בעקבות הדרישה לגבי הכרטיס שלו, 350 אלף דולר, שמונעת בינתיים מעבר. ייתכן ובסופו של דבר מכבי חיפה תשאיל חלק מהם. אם יעברו שחקנים להפועל תל אביב, זה יהיה בהשאלה וייתכן שנשיא המועדון יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב יאשרו גם השתתפות בשכר, זאת בניסיון לעזור לאדומים לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה, שהבוקר הופחתו ממאזנה תשע נקודות. כפי שפרסמנו, הפועל תל אביב רוצה את עאיד חבשי וייתכן שבקרוב מאוד השחקן יושאל אליה.

הבוקר ינחת בישראל סוכנו של חן עזרא, דודו אוואט, והוא צפוי לקיים שיחה עם מספר קבוצות, בהן מכבי חיפה. במועדון טוענים כי אם יגיעו לסיכום עם עזמי אין להם צורך בשחקן נוסף שיכול לתפקד בכנף. הערב תתארח הקבוצה בטרנר, אצל הפועל באר שבע. לרנה מולנסטיין יש התלבטות אחת בהרכב, בין רועי קהת לגילי ורמוט, שתורגלו לסירוגין.

עדכון ראשון: 10:26

עוד באותו נושא

גליינור פלט: "חיפה עשתה הכול להראות לי את הדרך החוצה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully