וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט עשוי לעבור למ.ס אשדוד. גם בני יהודה מתעניינת

הפועל תל אביב דורשת מהקשר לקצץ כ-50 אחוז משכרו ולשמור לעצמה האופציה לשנים הבאות, אך סוכנו כבר מחפש אופציות אחרות. זגורי ושיימן קיבלו הצעות נמוכות, המגן בדרך להפועל חיפה

עריכה: יוסי אלטר

הפועל תל אביב ממשיכה בשיחות עם נציגי השחקנים. היום (שני) נפגשו ראשי המועדון עם נציגיהם של ישראל זגורי, בן רייכרט ושמואל שיימן. לרייכרט האדומים מציעים קיצוץ של 50 אחוז משכרו, כאשר האופציה לשנים הבאות תהיה של המועדון בלבד. בשלב זה סוכנו דודו דהאן בודק אופציות נוספות.

ברייכרט מעוניינות מספר קבוצות ביניהן מ.ס אשדוד ובני יהודה שמוכנות לצרפו מיידית. ייתכן שהפועל תל אביב תגיש לשחקן הצעה משופרת או כזאת שתאפשר לו להיות חופשי בתום העונה ובמקרה כזה הוא יישאר במועדון.

עוד בנושא:
הגיע הדדליין: ההתאחדות תודיע להפועל תל אביב שיורדו לה 9 נקודות
בשל חוב: מרכז הפועל שוקל להגיש תביעה אישית נגד אמיר כבירי
ניסנוב: "המטרה היא להשאיר את כולם, לא הציעו סכומים גבוהים על אף אחד"

בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה? רייכרט/ברני ארדוב

שמואל שיימן ממתין להצעת המועדון בכתב ולאחר שיקב אותה יחליט אם להמשיך או לעבור להפועל חיפה, שמציעה לו חוזה לעונה וחצי הקרובות. ישראל זגורי יקבל החלטה ביממה הקרובה.

בנוגע לחן עזרא ואריאל הרוש, נציגי השניים יישבו מחר עם ראשי הפועל. עזרא הוא בעל השכר הגבוה בקבוצה ובהפועל ידרשו ממנו לקצץ משמעותית מחוזהו בעונה הנוכחית ובשנים הבאות. ההערכה היא שעזרא יבדוק אופציות נוספות בשבוע הקרוב לפני שיחזור עם החלטה. במועדון מאוד רוצים לראות את אריאל הרוש נשאר ונראה כי עם שוער הנבחרת הדברים דווקא יסתדרו מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully