וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב והפועל באר שבע שוקלות לצרף את ניב זריהן

החלוץ בן ה-22 הוצע לשתי הקבוצות על ידי שני אנשים שונים בשבועיים האחרונים ונראה שהאלופה רצינית יותר ועשויה לרכוש אותו בינואר. ג'קי בן זקן צפוי לדרוש לפחות מיליון יורו

ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ימצא את עצמו בבאר שבע או במכבי תל אביב? זריהן/לירון מולדובן

חלוץ מ.ס. אשדוד ניב זריהן הוצע במהלך השבועיים האחרונים למכבי תל אביב ולהפועל באר שבע. זריהן הוצע לשני המועדונים על ידי שני אנשים שונים למרות שבמ.ס. אשדוד לא התקבלה החלטה לשחררו ובונים עליו בהחלט להמשך העונה אחרי שישוב מהשעיה בעקבות הקריאות הגזעניות אל עבר אור אינברום.

הפניות אל מכבי תל אביב ובאר שבע נערכו בזמן שהשחקן היה מושעה מאימוני אשדוד. במכבי תל אביב וגם בהפועל באר שבע בוחנים את העניין מקרוב ואם לא יצרפו אותו בחלון ההעברות הנוכחי, הן עשויות לדון בעניין לקראת הקיץ. ההערכה היא שאשדוד תבקש על זריהן לפחות מיליון יורו. יש לציין כי ג'קי בן זקן, ששוהה בבית הסוהר, הנחה את כל הגורמים באשדוד לא לדון בשחרור שחקנים בחלון הזה אחרי מכירתו של מיכאל אוחנה בתחילת העונה, אבל במחיר טוב עשויים באשדוד להתפתות ולמכור את השחקן הצעיר.

כזכור, בבאר שבע סימנו כבר לפני חודשיים את זריהן כשהמטרה הייתה לצרפו בסוף העונה. כעת, גורמים בבאר שבע טוענים כי לאחר שהשחקן הוצע, הם שוקלים ברצינות לבצע את המהלך כבר בחודש ינואר.

זריהן לא הגיע היום לאימון הקבוצה אחרי שרק אתמול שב לאימונים בתום השעיה בת שבועיים. במועדון ביררו מדוע השחקן לא הופיע לאימון ופנו לאביו יגאל שסיפר כי בנו עבר אמש טיפול שיניים מקיף ובעקבותיו סבל כל הלילה מכאבים חזקים שמנעו ממנו להגיע היום לאימון. בכל מקרה צריך זריהן לרצות עוד שני משחקים בחוץ והוא ייעדר מהמשחקים מול הפועל חיפה והפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully