וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלי, קיבלנו ביטחון"

9.1.2017 / 9:02

הגארד שבלט בניצחון על מכבי קרית גת: "זה היה משחק קל על הנייר, אבל אנחנו עשינו אותו קל. ניז'ני? חייבים לשמור על הבית ביורוקאפ". הצוות המקצועי דרש מטרנס קינזי להשתפר

נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים המשיכה אמש (ראשון) במומנטום החיובי עם ניצחון קליל 50:89 על מכבי קרית גת. סימונה פיאניג'אני שסובל משפעת נעדר ואת המשחק ניהלו מודי מאור ומרסלו ניקולה, אך זה לא הפריע לניצחון שלישי ברציפות ושישי בשבעה משחקים. "צריך לקחת כל משחק ליגה במלוא הרצינות. נכון שאירופה חשובה, אבל זה לא במקום הליגה", אמרו הבוקר בירושלים.

בר טימור שקלע 13 נקודות סיכם: "היה חשוב לפתוח חזק. זה היה משחק קל על הנייר, אבל אנחנו עשינו אותו קל. היה חשוב ששחקנים ייכנסו טוב למשחק, שיקבלו ביטחון. לי באופן אישי היה את אחד מהמשחקים הטובים שלי".

ביום רביעי הקבוצה מהבירה תארח את ניז'ני נובגורוד ביורוקאפ וטימור אמר: "יש לנו יומיים להכין את עצמנו למשחק סופר חשוב, אנחנו צריכים לשמור על הבית במסגרת האירופית. נעשה הכול כדי להופיע כמו במשחק נגד קרית גת".

בשיחות פנימיות בהנהלה הובע חוסר שביעות רצון מטרנס קינזי. בתקופה האחרונה נערכו שיחות בינו לבין הצוות המקצועי במטרה שיציג שיפור.

סייע בהכנת הידעה: אוהד שוירמן

שחקן הפועל ירושלים בר טימור מול שחקן מכבי קרית גת קרטיס קלי. נועם מושקוביץ
יומיים להתכונן למשחק הבא. טימור/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully