וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע: הפועל ירושלים נגד חולון, אשדוד נגד מכבי תל אביב

8.1.2017 / 21:10

סגנית האלופה תארח את חולוניה באולמה הביתי ב-13 בפברואר. הצהובים יפגשו את הקבוצה של טפירו במשחק שייערך גם כן בארנה. פניני: "אנו פייבוריטים, נגיע מוכנים". שמיר: "יהיה אטרקטיבי "

one

בווידאו: תקציר התבוסה שהנחילה הפועל חולון להפועל ירושלים בליגה

הפועל ירושלים תפגוש את הפועל חולון בארנה ב-13 בפברואר במסגרת חצי גמר גביע המדינה, ואילו מכבי תל אביב את מכבי אשדוד/באר טוביה, כך נקבע בהגרלת המשחקים שנערכה הערב (ראשון) במחצית המשחק בין הפועל ירושלים למכבי קרית גת.

מכבי תל אביב הגיעה לשלב חצי הגמר לאחר ניצחון דחוק על עירוני נס ציונה 73:75. הפועל ירושלים הגיעה למעמד אחרי ניצחון על בני הרצליה, הפועל חולון גברה על הפועל באר שבע ומכבי אשדוד/באר טוביה ניצחה את מכבי חיפה.

גביע המדינה בכדורסל. נועם מושקוביץ
מי תזכה להניפו? גביע המדינה/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים והפועל חולון נפגשו בליגה בנובמבר, ואז הסגולים הביסו את הקבוצה של סימונה פיאניג'אני ב-23 הפרש - 76:99. לפני כן ניצחו הירושלמים בחמישה מפגשים ברציפות.

הפועל חולון העפילה שש פעמים בעבר לגמר הגביע וזכתה בו רק פעם אחת, בעלייה האחרונה שלה למעמד הנכסף - 68:69 על מכבי חיפה ב-2009. הפועל ירושלים, שזכתה בגביע שנה קודם לכן, הניפה אותו ארבע פעמים בסך הכול וסיימה כסגנית בעוד שבעה מקרים.

דן שמיר, מאמן חולון, אמר: "אנחנו שמחים ומתרגשים להיות במעמד חצי גמר הגביע. המפגש עם ירושלים יהיה אטרקטיבי מאוד בשבילנו, ואני מקווה שעד אז נגיע במיטבנו".

שלטים של אוהדי הפועל ירושלים נגד מכבי תל אביב. נועם מושקוביץ
אוהדי ירושלים הביעו דעתם עוד לפני ההגרלה/נועם מושקוביץ

המפגש בין מכבי תל אביב לאשדוד יהווה למעשה שחזור של גמר הגביע מאשתקד, אז הצהובים ניצחו 75:83. בעונה שעברה הפסידה מחזיקת הגביע פעמיים לאשדוד, אך מאז ניצחה אותה פעמיים בליגה, כולל 66:72 בחוץ לפני כשלושה חודשים.

מכבי אשדוד רוצה להגיע לגמר בפעם השנייה ברציפות, כשזו ההופעה הרביעית שלה במעמד חצי הגמר. מכבי תל אביב, מחזיקת הגביע הקבועה מאז 2010, היא שיאנית הזכיות עם 43 הנפות.

קפטן מכבי תל אביב גיא פניני: "אנחנו רוצים כל תואר, בכל שנה, תמיד. בטח אם זה תואר שאנחנו מחזיקים בו כבר כמה שנים טובות ברצף. אשדוד זו משוכה קשה מאוד, הרבה יותר ממה שחושבים, ואני עדיין זוכר היטב כמה קשה היה לנו מולה בליגה העונה. למרות זאת, אנחנו הפייבוריטים ונבוא למשחק הזה מוכנים. אני מקווה שהאוהדים שלנו יעשו את שלהם וייתנו לנו תחושה של בית גם בארנה. הם הוכיחו שהם יודעים לעשות זאת בעבר".

מאמן אשדוד מאיר טפירו: "אומנם יש עוד חודש אבל בשלב הזה כל הגרלה זה נגד קבוצה טובה. מכבי קבוצה טובה עם הרבה כלים, יהיה משחק קשה מאוד"

ניר ברקת ראש העיר ירושלים בהגרלת חצי גמר גביע המדינה בכדורסל מגריל את הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
ראש העיר ניר ברקת מגריל את הפועל ירושלים/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully