וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ ינחת וייפגש עם ראשי הבקרה בנוגע לקלינגר

8.1.2017 / 12:02

שבועות אחרי הסיכום המנג'ר עדיין לא עבר בבקרה, שם מחייבים את הבעלים שינחת בשלישי להפקיד ערבויות באופן מיידי כדי שקלינגר לא יועסק ללא חוזה. שיימן ממתין לשחרור כדי לחתום

אדריאן הרבשטיין

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, צפוי לנחות ביום שלישי בישראל כדי להיפגש עם ראשי בקרת התקציבים. על הפרק: החוזה של ניר קלינגר. כזכור, לפני שבועיים פרסמנו כי החוזה של המנג'ר עדיין לא עבר בבקרה, זאת למרות שעברו מספר שבועות מאז שסיכם בקבוצה והתחיל לעבוד. הסיבה לכך היא כמובן נושא הערבויות, שלא הוסדר על ידי הבעלים. בבקרה טוענים כי קלינגר לא יוכל להיות מועסק ללא חוזה משום שהדבר מהווה הפרה של התקנון. כץ אמור להעביר את החוזה של קלינגר בשלישי ויאשר כי היה מועד החל מחודש דצמבר בקבוצה, אחרת בבקרה יודיעו למנג'ר כי הוא לא יוכל לקבל שכר, מה שיחייב את כץ למצוא פתרון אחר לעניין.

עוד בנושא:

ניצחון לשחקני הפועל תל אביב: הושג סיכום בנוגע לחוזים החדשים
מכבי חיפה: שחקנים מבקרים את מולנסטיין. המאמן באסיפה: "אין לי מה לומר"
מכבי תל אביב: גולדהאר מתעקש על מאמן זר, קרויף לא ממהר
בית"ר ירושלים חוששת מעייפות, איתי שכטר מפרגן לאריק סאבו

ניר קלינגר מנהל מקצועי הפועל חיפה. שלומי גבאי
העניין יוסדר? קלינגר/שלומי גבאי

שמואל שיימן ממתין לשחרור סופי מהפועל תל אביב כדי לחתום בקבוצה. השחקן הביע נכונות לעבור לקבוצה של יואב כץ, אבל במועדון הבהירו לו כי הם ממתינים לשחרור רשמי לפני שיוכלו להחתים אותו על חוזה. במהלך הימים האחרונים פנתה גם מכבי פתח תקוה לשחקן בניסיון להפעיל עליו לחץ לחתום, אך כשבמועדון הבינו שהשחקן עומד לסכם בהפועל חיפה, הוחלט לרדת ממנו.

שיימן, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים שחר גרינברג, מחכה גם הוא לתשובה מהאדומים, שאמורים להודיע לו במסגרת ההסכם החדש עם השחקנים מה השכר שהם מציעים לו תמורת הישארות במועדון. על פי ההערכות, האדומים צפויים להציע לשיימן חוזה נמוך במיוחד כדי שיעזוב ואז הוא יחתום בקבוצה.

אורן שטרלינג ממשיך לעבוד באופן זמני. במועדון מעריכים כי בסופו של דבר המינוי יהפוך לקבוע משום שרון פלדהיים עדיין לא חזר מחופשת מחלה ועתידו לא ברור. הורים במחלקת הנוער התערמו לאחר ששטרלינג דרש ממנהלי הקבוצות להכין לו דף קשר של הקבוצה ולציין ליד כל שחקן את שם האב והמקצוע בו הוא עובד. הם מעריכים כי שטרלינג מנסה לגייס אותם במטרה לערוך שיפוץ בקריית חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully