וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של ויטסה: "דברים לא הסתדרו עם שרן ייני, נקבל החלטות"

אחרי שמכבי תל אביב והקפטן לשעבר הגיעו להבנות לגבי חזרתו, אלאך הסביר: "חשוב לי להבין מה לא הסתדר כדי שלא נחזור על אותה טעות". בוטנר, שהיה מועמד להגיע לצהובים, ישוב לוויטסה

ברני ארדוב

אחרי שמכבי תל אביב ושרן ייני הגיעו לסיכום עקרוני לגבי חוזה בן שלוש שנים וחצי, המנהל המקצועי של ויסטה ארנהם, מו אלאך העניק היום (ראשון) התייחסות ראשונה לאפשרות לפיה הקשר ישוב לסגנית אלופת ישראל במהלך מחנה האימונים של הקבוצה ההולנדית בספרד.

עוד בנושא:

שרן ייני סיכם עקרונית לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב
מכבי תל אביב עושה מאמצים להחזיר את שרן ייני בחלון ההעברות
מכבי תל אביב: גולדהאר מתעקש על מאמן זר, קרויף לא ממהר

שרן ייני שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
חוזר לישראל. ייני/GettyImages

"אנחנו קבוצה עם תקציב קטן ולכן חשוב לנו לנצל את המשאבים הכספיים שלנו בצורה נכונה. עשינו את זה בעבר עם שחקנים כמו שרן ייני, קוסקה אוטה ואחרים. לצערנו, לעיתים דברים לא מסתדרים כמו שאתה מתכנן ואז חשוב להביט על הדברים בצורה חכמה, לנתח את הסיטואציה ולקבל החלטות. בתור המנהל המקצועי של ויטסה זה קריטי עבורי להבין מה השתבש כדי שלא נבצע את אותה הטעות. אין שום סיבה שנחזור עליהן", סיכם אלאך במהלך מחנה האימונים.

אלאך גם חשף כי קבוצתו מנהלת מגעים מתקדמים עם אלכסנדר בוטנר, ששמו נקשר עם מעבר למכבי תל אביב: "יש מגעים עם אלכס בימים האחרונים והכיוון הוא חיובי. לא נחרוג מהמסגרת הכספית שלנו, גם כדי להחזיר שחקן כמו בוטנר. היה לנו ברור שנשוחח על חזרה לוויטסה ברגע שהחוזה שלו הותר. אנחנו מעדיפים לצרף בשלב זה של העונה שחקנים ללא חוזה, זה מקל על הבעיות התקציביות. נמתין לגבי מספר עסקאות שאנחנו עובדים עליהן ונראה באיזו סיטואציה נעמוד בעוד כמה ימים".

ויטסה תשוב לפעילות בליגה ההולנדית בשבוע הבא. כזכור, רק בחודש ינואר האחרון פטר בוס עזב את ויטסה לטובת מכבי תל אביב ובקיץ חתם באייאקס. בתקשורת ההולנדית טוענים כי ויטסה תסכים לשחרר את ייני רק אחרי שעסקת בוטנר תושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully