וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד השוותה שיא, זידאן: "אנחנו בכושר הכי טוב מאז שהגעתי"

ה-0:5 של הבלאנקוס על גרנאדה היה המשחק ה-39 ברציפות ללא הפסד, כמו ברצלונה בשנה שעברה. זידאן: "שונא את ההשוואות לגלאקטיקוס". מרסלו ששוב שימש קפטן, חגג 10 שנים להופעת הבכורה. וגם: העקיצה של אואן לרונאלדו

one

ריאל מדריד הביסה היום (שבת) 0:5 את גרנאדה במשחק הצהריים של הליגה הספרדית וסידרה לעצמה סוף שבוע ארוך, רגוע ומשמח. זה היה המשחק ה-39 ברציפות של הבלאנקוס ללא הפסד, השוואת השיא של ברצלונה מ-2015/16. אם הם לא יפסידו לסביליה בגביע ביום חמישי, הם ישברו את השיא הספרדי.

"אנחנו מאוד מרוצים מהרצף הזה, זו התוצאה של עבודה קשה, אבל אנחנו לא חושבים עליו, אלא רק על המשחק הבא", אמר זינדין זידאן אחרי שריקת הסיום. המאמן הצרפתי הוסיף: "אנחנו ביכולת הטובה ביותר שלנו מאז שהתחלתי לאמן את הקבוצה והדבר הכי חשוב הוא שאנחנו נהנים והאוהדים נהנים. העבודה של השחקנים היא זו שגורמת לכל זה".

עוד בנושא:

ריאל מדריד הביסה את גרנאדה 0:5
ראשון בספרד: ברצלונה מתארחת אצל ויאריאל
צפו בתקציר ה-1:1 בין אספניול ללה קורוניה

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו ומאחוריו ריימונד קופה, מייקל אואן, לואיס פיגו, רונאלדו, זינדין זידאן. GettyImages
אגדות על הדשא במדריד/GettyImages

לפני המשחק כריסטיאנו רונאלדו הציג את כדור הזהב בו זכה. הפורטוגלי זכה לתשואות מהאוהדים ושחקני הקבוצה, ולמחיאות כפיים גם מריימונד קופה, מייקל אואן, לואיס פיגו, רונאלדו הברזילאי וזינדין זידאן עצמו - כולם זוכי כדור הזהב בעבר - שעמדו לידו על כר הדשא. מייקל אואן, שנכח אף הוא באצטדיון, סיפק עקיצה משעשעת במיוחד לחברו הברזילאי רונאלדו (הציוץ למטה), כשציין שהברזילאי העלה במשקל, וספג תגובות מרושעות מעוקביו.

ההימצאות של חלק מהשחקנים הנ"ל גרר השוואות טבעיות בין הקבוצה הנוכחית לזו מלפני 10-12 שנה, וזידאן אמר: "אני שונא את ההשוואות בין הקבוצה הזו לגלאקטיקוס. הקבוצה שלנו הייתה טובה מאוד והקבוצה של היום טובה מאוד".

רונאלדו אמנם לא שחזר את החמישייה שלו מעונת 2014/15 נגד אותה יריבה, אבל הבקיע פעם אחת והעלה את מספר השערים שלו נגד גרנאדה ל-12, יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית.

שחקן נוסף עם נ"צ מעניין היה מרסלו. המגן השמאלי שענד את סרט הקפטן בגלל ההיעדרות של סרחיו ראמוס, ציין היום בדיוק 10 שנים להופעת הבכורה שלו במדי הבלאנקוס. אז, ב-7.1.2007, הוא נכנס כמחליף במשחק בו ריאל הפסידה 2:0 לדפורטיבו לה קורוניה בחוץ.

ומה מאז?

382 הופעות בכל המסגרות
3 אליפויות ספרד
2 זכיות בליגת האלופות
2 זכיות בגביע הספרדי
2 זכיות באליפות העולם לקבוצות
2 זכיות בסופרקאפ האירופי
2 זכיות בסופרקופה הספרדי

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully