וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיי נישיקורי יפגוש את גריגור דימיטרוב בגמר טורניר בריסביין

החמישי בעולם גבר על ואוורינקה 6:7 (3), 3:6 תוך שעה ו-43 והעפיל לראשונה לגמר הטורניר באוסטרליה. הבולגרי (17) הפתיע את האלוף המכהן מילוש ראוניץ' עם 6:7 (7), 2:6 מרשים מאוד

טניסאי בולגרי גריגור דימיטרוב. AP
הדיח את האלוף. גריגור דימיטרוב/AP

קיי נישיקורי (5 בעולם) וגריגור דימיטרוב (17) העפילו הבוקר (שבת) לגמר טורניר בריסביין באוסטרליה. היפני יהיה שם לראשונה בקריירה שלו, אחרי ניצחון מרשים 6:7 (3), 3:6 על המדורג מקום אחד מעליו (והשני בטורניר) סטן ואוורינקה. השוויצרי, שאת כל אחת משלוש השנים הקודמות פתח עם זכייה בטורניר צ'נאי בהודו, הגיע הפעם לבריסביין אך סבל מפציעה ברגלו וטופל מספר פעמים במהלך ההתמודדות. נישיקורי ניצל את זה עד תום.

במערכה הראשונה אלוף ארצות הברית מהשנה שעברה עוד היה בעניינים ושלט במשחקוני ההגשה שלו בזכות שמונה אייסים, אך גם היפני לא נשבר ובשובר השוויון ניצל את הטיפול הראשון שקיבל ואוורינקה כדי ללחוץ ולעלות ליתרון. במערכה השנייה השוויצרי הלך ודעך, ולא הצליח להוסיף אפילו אייס אחד למאזנו. נישיקורי שבר פעמיים וניצח תוך שעה ו-43 דקות.

דימיטרוב (שביעי בטורניר) הפתיע את אלוף שלוש השנים האחרונות מילוש ראוניץ' (3 בעולם, ראשון בטורניר) ורשם ניצחון שלישי ברציפות מולו, 6:7 (7), 2:6. במערכה הראשונה אף אחד מהצדדים לא הצליח להגיע לאפשרות שבירה ובשובר השוויון שניהם הצילו נקודות מערכה עד שבסופו של דבר הבולגרי הצליח לשבור ולעלות ליתרון. השבירה הראשונה הגיעה לטובת דימיטרוב, כאשר הוביל 2:3 וראוניץ' לא הצליח לזכות באף משחקון לאחר מכן. דימיטרוב זכה ב-14 מ-18 הנקודות האחרונות במשחק.

טניסאי יפני קיי נישיקורי. AP
ניצחון אדיר. נישיקורי/AP

קרולינה פלישקובה השלימה פתיחת עונה מושלמת מבחינה. הצ'כית, המדורגת שישית בעולם, נזקקה לשעה ועוד שש דקות בלבד על מנת לנצח 0:6, 3:6 את אליזה קורנה (41) בגמר טורניר בריסביין. פלשיקובה הגישה 7 אייסים ותעלה אל המקום החמישי בעולם בדירוג החדש שיפורסם השבוע וזכתה בתואר השביעי בקריירה שלה.

לורן דייויס הצליחה לזכות בטורניר אוקלנד. האמריקאית בת ה-23, שמדורגת במקום ה-61 בעולם, הרשימה מאוד והביסה 3:6, 1:6 את אנה קוניוך הקרואטית (47).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קרולינה פלישקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully