וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריס מרטנס: "אנחנו קבוצה גדולה, רונאלדו לא מפחיד אותנו"

שחקנה של נאפולי שכבש תשעה שערים בדצמבר לזכות קבוצתו, לא חושש מהמפגש הכפול עם הבלאנקוס בליגת האלופות. לגבי היכולת שלו הוסיף: "תמיד ידעתי מה אני שווה, מוקסם מהכדורגל של סארי"

דריס מרטנס שחקן נאפולי. GettyImages
"הגולים גרמו לאנשים להסתכל עליי אחרת". מרטנס/GettyImages

דצמבר האחרון היה אחד החודשים המוצלחים בקריירה של דריס מרטנס. הבלגי של נאפולי כבש תשעה שערים בארבעה משחקים (בקצת יותר משבועיים), כולל רביעייה מול טורינו, במשחק בו התכולים ניצחו 3:5. בראיון לכלי התקשורת באיטליה מרטנס סיכם את החצי הראשון של העונה, ודיבר על קבוצתו ועל עצמו באופן אישי.

"תמיד ידעתי מה אני שווה ומה אני יכול לעשות", אמר מרטנס, "אולי הגולים שהגיעו לאחרונה גרמו לאנשים להסתכל עליי בצורה אחרת, כי כל העיניים מופנות אליי. אני חושב שתמיד עזרתי לנאפולי, גם כשכבשתי פחות שערים". לגבי השאלה אם הוא הפך לסמל של הקבוצה לאחר העזיבה של היגואין הוסיף: "אני לא רואה את זה ככה. האוהדים אוהבים את הקבוצה ולא שחקנים בודדים. הסמל שלנו הוא כל הקבוצה, כששחקן אחד כובש זו לא העשייה שלו בלבד אלא גם של כל חבריו".

עוד בנושא:

שבת באיטליה: נאפולי חסרה, טונלי יערוך בכורה מול סמפדוריה
דיווח: אלגרי רוצה להחליף את ונגר, שצפוי לעזוב בסיום העונה

מאמן נאפולי, מאוריציו סארי. רויטרס
"תמיד הולכים קדימה ויודעים מה לעשות". מרטנס על הסגנון של סארי/רויטרס

מרטנס הוסיף לגבי מאמנו, מאוריציו סארי: "אני מוקסם מהכדורגל שאנחנו משחקים איתו. אנחנו תמיד הולכים קדימה ויודעים מה עלינו לעשות - לתקוף, להעביר כדורים פנימה ולנסות להבקיע שערים". לגבי המיקום שלו במערך אמר: "תמיד אשמח לשחק במרכז ההתקפה אך טוב לי גם באגף שמאל. זו הבחירה של המאמן, לא שלי".

הבלגי התייחס למפגש הכפול עם ריאל מדריד בליגת האלופות (המשחק הראשון ייערך ב-15 בפברואר במדריד, השני בשביעי במרץ בנאפולי) ואמר כי הוא לא מפחד מאלופת אירופה: "זה אתגר, אך אנחנו משתפרים והופכים לקבוצה גדולה יותר. כריסטיאנו רונאלדו לא מפחיד אותנו". כשנשאל לגבי הארכת החוזה שלו, שמסתיים ביוני 2018, אמר: "אני מקווה שהכל ייסתדר, אך כרגע אי אפשר לדעת. נצטרך לחכות ולראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully