וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני סיכם עקרונית לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב

6.1.2017 / 11:40

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקפטן לשעבר בדרך חזרה לישראל: ייני והצהובים הגיעו להסכמות ביניהם, וכעת קרויף דן עם ויטסה על התרת חוזהו. המגעים עם ההולנדים עלולים להתארך, אך אם העסקה תושלם כמצופה, הוא אמור לשחק בקישור ולא כמגן

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ושרן ייני הגיעו לסיכום עקרוני על חוזה לשלוש שנים וחצי וכעת מתנהלים מגעים בין המועדון לבין ויטסה ארנהם על התרת חוזהו של השחקן. ייני שחגג בחודש שעבר יום הולדת 30 חתום על חוזה בהולנד לעוד שנתיים וחצי, מה שגרם למכבי לפתות אותו בחוזה אפילו ארוך יותר כדי שהוא יחזור לארץ. על הכוונה של מכבי תל אביב להחזיר את ייני פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בימים האלה נמצא ייני במחנה אימונים של ויטסה ארנהם בספרד לקראת חזרת הקבוצה לפעילות בליגה בשבת הבאה. ההולנדים לא קלים במשא ומתן מול מכבי תל אביב מאחר שהם לא להוטים לשחרר את ייני. כזכור הם שילמו עליו לפני שנה וחצי 300 אלף יורו וכעת הם רוצים להחזיר את הכסף לפחות. בהולנד גם יודעים היטב מה קורה במכבי תל אביב באמצעות הפרסומים על ג'ורדי קרויף ובעבר על פטר בוס ובויטסה מודעים לכך שמכבי תל אביב לחוצה בשל מצבה ושיש לה בעלים מאוד עשיר. גורמים המעורבים במשא ומתן העריכו שהמגעים בין המועדונים עלולים להימשך עוד זמן רב ואולי אפילו לכל אורך חודש ינואר, אבל קרוב לוודאי שייני ישוחרר ויחזור למכבי תל אביב.

שחקן ויטסה ארנהם, שרן ייני. האתר הרשמי של ויטסה ארנהם, אתר רשמי
בדרך חזרה ארצה. ייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של ויטסה ארנהם

ייני לא יחזור לעמדת המגן הימני שכן אלי דסה כבר תפס אותה, אבל הוא בהחלט ישמש גם מחליף בעת הצורך. במכבי מכוונים אותו לקישור, תפקיד אותו מילא גם בויטסה וגם בנבחרת ישראל. אבל יותר מהכל הולכים במכבי על ייני בשל אופיו ומה שהביא בעבר לקבוצה כמנהיג בחדר ההלבשה.

בתוך כך ממשיכים במכבי תל אביב בהכנות למשחק הגביע מול בני לוד ואתמול בפעם הראשונה עלה קרויף על הדשא באימונית והעביר חלק מהאימון לשחקנים. באסיפה קצרה שקיים אמר קרויף לשחקנים: "שוטא ארבלדזה הלך הביתה אבל אתם ואני לא פחות אשמים ממנו במה שקרה לקבוצה בחודשיים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully