וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי תכניות במכבי חיפה: קרלסן מעדיף קשר אחורי זר, דמארי קרוב

6.1.2017 / 8:29

המנהל הספורטיבי בחו"ל וינסה לקדם החתמת שחקן לאור ההתקדמות עם לייפציג. מקורבים לשוינפלד אישרו: הירוקים שוקלים לצרפו כהשקעה. לביא שוב לא תורגל. הירש יצטרף לאימוני הפועל תל אביב

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ולייפציג ימשיכו היום (שישי) את המגעים לגבי עומר דמארי, כשגם אתמול נרשמה התקרבות נוספת במגעים בין הצדדים. הירוקים אופטימיים מאוד לגבי העסקה. בשלב זה, סוכם כי שתי הקבוצות ישתתפו בשכר עד תום העונה, כשהשחקן יעבור בהשאלה ללא תמורה לחצי עונה בלבד. כעת, הירוקים מנסים למצוא פתרון בנוגע לאופציית הרכישה. המטרה היא שסכום הרכישה העתידי יהיה כתוב בחוזה ומעדיפים שלא לנהל משא ומתן בתום העונה שיהיה מושפע כמובן מהיכולת אותה יפגין העונה, לאחר שיחזור לכושר משחק.

עוד בנושא:

במכבי חיפה שוחחו עם נציגי בוזגלו על האפשרות לצרפו בעונה הבאה
פגישה חיובית לגבי עומר דמארי. בני יהודה פנתה לאייל משומר
לייפציג שחררה את עומר דמארי. החל משא ומתן עם מכבי חיפה

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. רויטרס
מתקרב. דמארי/רויטרס

כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר לפני מספר שבועות, בחיפה שוקלים לרכוש את כרטיסו של ארון שוינפלד כהשקעה, כשההחלטה אם לצרפו תהיה נתונה להחלטה הסופית של רנה מולנסטיין, שהיה מעדיף כרגע חלוץ בסגנון אחר. "הוא השחקן היחיד ששוחרר כרגע מהפועל תל אביב, כך שאפשר בהחלט להבין מדוע מכבי חיפה עוקבת אחריו", אמר מקורב לעסקה. לפי שעה, בקבוצה לא בטוחים האם הם מעוניינים לצרף את עומרי אלטמן, מה גם שהשחקן עדיין לא שוחרר מהאדומים. אחת הבעיות בצירופו של הקשר היא מענק החתימה שהאדומים צריכים לשלם לו, מיליון שקל.

כבר עתה ברור שאם אלטמן יעבור הקבוצה הקולטת תצטרך לשאת בהוצאה הזאת או לחילופין להציע לו חוזה גבוה מאוד. המטרה של קרלסן היא לצרף קשר אחורי זר, בנוסף לדמארי, ואז יוחלט האם לצרף חלוץ זר, שנמצא בעדיפות נמוכה יותר כרגע. נראה כי התכניות של המנהל הספורטיבי, שחיפש בתחילת התהליך חלוץ זר, השתנו. במועדון אישרו אתמול את הידיעה לפיה הפועל תל אביב התעניינה בשובל גוזלן, שחר הירש ואיסמעיל ריאן, כשהאדומים מחזרים גם אחר עאיד חבשי. הירש אף עשוי להתחיל להתאמן שם בימים הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
יתחיל להתאמן בהפועל תל אביב. שחר הירש/קובי אליהו

על פי שיחה שנערכה עם המנכ"ל אסף בן דב, נראה כי האדומים זקוקים בעיקר לשחקני הגנה שיחזקו את הסגל שלהם ולכן ייתכן שיצרפו בהמשך את אייל משומר, שלא מצא קבוצה. עדיין לא הוחלט האם חיפה תסייע גם בהשתתפות בשכר, אך בכל מקרה הירוקים לא יגבו כסף מהאדומים עבור השאלות שחקנים. "יעקב שחר שוב הוכיח כמה הוא רגיש לכל מה שקשור לכדורגל הישראלי", אמרו במועדון.

לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה, נראה כי מולנסטיין מתכנן מספר שינויים. קמיל ואצק נמצא בספק למשחק, כשמי שעשוי להחליף אותו הוא ניקיטה רוקאביציה, שיפתח באגף ימין. במקרה כזה, רועי קהת יפתח במרכז השדה כשלצדו ישחק שוב יניב בריק ומארק ואליינטה יפתח כקשר אחורי. המשמעות, כמובן, היא שנטע לביא עשוי לפתוח משחק נוסף על הספסל. אלירן עטר צפוי לפתוח בחוד, כשבחוליית ההגנה לא צפויים שינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully