וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר נזף במחצית: "תמשיכו וההדחה הגדולה בהיסטוריה תתרחש"

6.1.2017 / 6:48

מאמן הפועל באר שבע כעס על היכולת של השחקנים שלו במחצית הראשונה מול מכבי צור שלום בסיבוב ח' של הגביע. בקבוצה שחררו לחץ בסיום, באלופה שוקלים: צירוף זר על חשבון לוסיו, שיושאל

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
זעם במחצית. ברק בכר/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל באר שבע בכר בכר נזף בחניכיו במחצית משחק הגביע אתמול (חמישי) מול מכבי צור שלום מליגה א'. בכר אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אם אתם רוצים להיכנס לספרי ההיסטוריה כהדחה הכי גדולה בגביע המדינה אז תמשיכו לשחק ככה ותאמינו לי שתיכנסו". גם השחקנים בעצמם היו מאוכזבים מאוד מהיכולת שלהם במחצית הראשונה נגד הקבוצה מהליגה השלישית. "שיחקנו לא טוב ולא מצאנו פתרונות", אמר שחקן בקבוצה, "נכון שהם צופפו מאוד וזה היה קשה אבל היינו צריכים לדעת לפרוץ את זה".

עוד בנושא

גביע המדינה: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי צור שלום

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע (ימין) עם לוסיו. ברני ארדוב
יושאל? לוסיו/ברני ארדוב

בסיום המשחק הרבה לחץ השתחרר ובקבוצה היו מרוצים לפחות מכך שעלו לשלב הבא. "עשינו את העבודה והשגנו את התוצאה, זה מה שחשוב ואנחנו עם הפנים קדימה", אמר גיא חיימוב שפתח בין הקורות, "מגיע כל הכבוד לצור שלום שעמדו טוב, לקח לנו זמן לפרוץ את ההגנה שלהם, אך בסופו של דבר הצלחנו וניצחנו".

חיימוב, שלא דיבר לאחרונה, התייחס גם למאבק עם דודו גורש על חולת ההרכב הראשון ואמר: "זה לא פשוט. באתי לפה על מנת שחק כמה שיותר וזה טבעי. אמשיך לעבוד קשה וכשיקראו לי אני אהיה שם. יש לנו זמן להתכונן למכבי חיפה".

במקביל לניסיונות לחזור ליכולת הטובה, באלופה שוקלים להתחזק. אחת המחשבות בהפועל באר שבע היא צירופו של זר כאשר אם מהלך שכזה יצא אל הפועל בקבוצה בוחנים אפשרות להשאיל את לוסיו ולהחזירו בעונה באה. גורמים במועדון הסבירו כי המהלך רחוק מלהתרחש, אך האפשרות נבחנת. בנוסף, הפועל באר שבע לא תנסה לצרף את אנדראס בוחאלקיס במהלך חלון ההעברות הנוכחי והיא תבחן מחדש את האפשרות לגביו בעונה הבאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully