וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו הפסידה 3:0 לפנרבחצ'ה בגביע ההתאחדות

האלופה הפסידה לטורקים בעין שרה בשלב 32 האחרונות של המפעל השני בחשיבותו באירופה, ותקווה להפתיע בגומלין באיסטנבול. ג'יאן אורטיז הוביל עם 14 נקודות, נעם כץ: "גאה בשחקנים"

נעם כץ מאמן הפועל מטה אשר/עכו. אדריאן הרבשטיין
"חשוב לשחק ברמות הללו". כץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל מאה אשר/עכו הפסידה הערב (חמישי) 3:0 לפנרבחצ'ה הטורקית במסגרת שלב 32 האחרונות של גביע ההתאחדות האירופית, המפעל השני בחשיבותו באירופה, באולם בעין שרה. הגומלין יערך באיסטנבול ב-18 בחודש, ומטה אשר/עכו זקוקה לניצחון בשלוש או ארבע מערכות בכדי להעביר את ההכרעה למערכת זהב. הכוכב הטורקי מטין טוי הוביל את קבוצתו עם 18 נקודות ומהעבר השני, ג'יאן אורטיז עם 14, ואנדרי גבוזדב עם 11 בלטו בשורות האלופה כשגנדי סוקלוב מוסיף 8 משלו. הבלארוסי קיריל קרסניוסקי סיים עם 4 נקודות.

"לשחק ברמות האלה זה חשוב מאוד והאמת קצת מבלבל מול הרמה בליגה שלנו", אמר בסיום המאמן נעם כץ, "חשוב מאוד להמשיך ולהתמודד ברמות הללו. הנסיון הבינלאומי עושה רק טוב, ידענו שזה יהיה כמו טיפול שיניים כואב, אבל חייבים לעשות אותו כדי להשתפר. לקראת הגומלין בתורכיה ניקח גז צחוק וננסה להשתפר ושיהיה פחות כואב, גאה בשחקנים על ההופעה המכובדת".

שירן ויסמן קפטן הקבוצה: "כיף לשחק מול קבוצה ברמה הזו ,כך משתפרים ולומדים, מאמין ומקווה שנוכל לקחת מערכה ואולי שתיים בטורקיה, אך לא יהיה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully