וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בג'ודו: מדליית זהב לאלון ששון

5.1.2017 / 21:05

אחיו של המדליסט מריו גבר על ספרטק במשקל עד 90 ק"ג, זכה במדלייה התשיעית שלו באליפויות ישראל וחגג: "אמשיך לחיות את הקרבות דרך אורי, מרגש". זהב גם לבוטבול וגילי כהן

הג'ודוקא אלון ששון עם אחיו אורי ששון. לאיגוד הג'ודו, אתר רשמי
חוגגים. אורי ואלון ששון/אתר רשמי, לאיגוד הג'ודו

אולם מטרווסט ברעננה אירח הערב (חמישי) את אליפות ישראל בג'ודו, שהתקיימה ללא ירדן ג'רבי, אורי ששון ושגיא מוקי, שנעדרו. כל השלושה מתאוששים מפציעות וזכו למנוחה כחלק מההכנות לקראת העונה החדשה.

מי שגנב את ההצגה הוא אלון ששון, אחיו הבוגר של המדליסט האולימפי, חזר מפרישה וזכה במדליית הזהב במשקל עד 90 ק"ג. ששון גבר על דניס ספרטק באמצעות שני ווזארי וקטף את הזהב התשיעי שלו באליפויות ישראל. בסיום סיפר ששון: "אין יותר מרגש מאליפות ישראל. היום הוכחתי לצעירים שגם אם קשה, הכל אפשרי. אמשיך לחיות את הקרבות דרך אורי". גילי כהן זכתה בזהב עד 52 ק"ג בזכות ניצחון על בטינה טמלקובה. טוהר בוטבול, סגן אלוף אירופה עד 23, גבר על ארי וינקלר בגמר עד 81 ק"ג.

בסיכום, אמר יושב ראש משה פונטי: "באליפות הזו היה אפשר לראות את דור העתיד של הג'ודו הישראלי. ראינו שיש לנו הרבה כישרונות ואנחנו ממשיכים לעבוד בדרך למטרות שלנו. זו הייתה יריית הפתיחה לקראת טוקיו ויש למה לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully