וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה והפועל באר שבע ישאילו שחקנים להפועל תל אביב?

5.1.2017 / 13:52

גורמים בהנהלה החדשה של התל אביבים פנו לאלופה ובדקו אם תסכים לסייע להם בהשאלת שחקנים ומימון שכרם, גם הירוקים הביעו נכונות לעזור. על הפרק: גורדנה, שבתאי, גוזלן והירש

ברני ארדוב

האם הקבוצות הגדולות יסייעו להפועל תל אביב להישאר בליגת העל? לפי האירועים בימים האחרונים, יתכן מאוד שכן. בקבוצה פנו לראשי הפועל באר שבע ובדקו האם האלופה תסכים לסייע לקבוצה בהשאלת שחקנים וסיוע בשכרם. בשיחה שהוגדרה חיובית הביעו בבאר שבע רצון לעזור, כאשר בשבועות הקרובים צפויים הצדדים להיות בקשר ולנסות להוביל מהלך בו שחקן או שניים מבאר שבע יעברו בהשאלה עד תום העונה להפועל תל אביב. השמות שעולים על הפרק הם שמותיהם של רועי גורדנה ויובל שבתאי ואם בצוות המקצועי של הפועל ירצו אחד מהם ייתכן והוא אכן ינחת בוולפסון.

עוד בנושא:

חבל הצלה: הקבוצות הבכירות ישאילו להפועל תל אביב שחקנים ללא תמורה?
השופט אורנשטיין אישר: קבוצת ניסנוב תפעיל את הפועל תל אביב
הפועל תל אביב: גוטמן צפוי לעזוב, ללוזון יוצע חוזה לשנה נוספת, אורנשטיין אישר ההפעלה
אורן חסון: "זו הסיטואציה הכי פחות גרועה שהייתה יכולה להיות"

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. יוסי ציפקיס
בדרך חזרה להפועל תל אביב? גורדנה/יוסי ציפקיס

בבאר שבע אישרו את השיחה ואמרו שישמחו לסייע להפועל תל אביב אם יוכלו. גם במכבי חיפה מתכוונים לעזור בהשאלת שחקנים, כאשר בקבוצה הבהירו להפועל תל אביב שיהיו מוכנים להשאיל אליהם שחקנים אם אלו יקבלו דקות משמעותיות.

השחקנים שעומדים על הפרק הם שובל גוזלן, שחר הירש ואיסמעאיל ריאן, כשגם בנושא אעיד חבשי דיברו הצדדים. במקביל, במנהלת יבדקו חוקיות של מצב בו שחקנים יעברו להפועל תל אביב אך יקבלו שכר מקבוצת האם שלהם. "היועץ המשפטי יצטרך להכריע בעניין הזה כלל לא בטוח שזה חוקי", אמר אחד מבעלי הקבוצות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully