וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר קיבל אישור לחזור לאימוני מכבי חיפה, גליינור פלט התבקש להתאמן בנפרד

5.1.2017 / 7:10

המגן ששוחרר ישוב, החלוץ לא הגיע לאימון הבוקר ויעבוד עם מאמן כושר. התקרבות נוספת בגזרת עומר דמארי, הצדדים מנסים להגיע לסיכום מיידי. המאמן דיבר לקראת משחק הגביע מול מכבי פתח תקוה: "הכל שאלה של ביטחון"

אדריאן הרבשטיין

אחרי שהודיעה כי חמשת השחקנים ששוחררו מהמועדון לא יתאמנו עם הקבוצה, מגן מכבי חיפה אייל משומר קיבל אישור לחזור לאימונים. כזכור, אתמול פרסמנו כי ארבעה מתוך חמשת המשוחררים החליטו להחרים את אימוני הקבוצה. מדובר בעטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן, פיראס מוגרבי (שכבר חתם בסכנין) ושובל גוזלן, שהחליטו לא להגיע לאימונים. לפיכך, חיפה החליטה לאשר למגן הימני, שנותר השחקן היחיד שמוכן להגיע לכפר גלים, לחזור לאימונים.

בקבוצה הודיעו לגליינור פלט כי עליו להתאמן בנפרד משאר השחקנים. החלוץ לא הגיע לאימון הבוקר. אחר הצהריים הוא יקיים אימון נפרד עם מאמן כושר.

הירוקים הודיעו למ.ס. אשדוד, שמנהלת בימים האחרונים משא ומתן עם עטאא ג'אבר, כי מחירו יעמוד על 350 אלף דולר. המחיר של איסמעיל ריאן ושובל גוזלן יהיה 250 אלף דולר.

בגזרת עומר דמארי, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, נרשמה התקדמות מסוימת במשא ומתן אך עדיין לא הושג כל סיכום. הצדדים עדיין דנים בהסכם המורכב. סוכם כי דמארי יושאל לחצי עונה, ולא לעונה וחצי, כך שנראה שהפער היחיד נותר עניין האופציה בתום העונה. לאור ההתקרבות שנרשמה ביממה האחרונה, במכבי חיפה מעריכים שהעסקה תיסגר תוך 24 שעות, לאחר שהצדדים יסכמו סופית על אופציית הרכישה.

חיפה מנסה לצרף גם קשר אחורי זר, ולא ישראלי, ובודקת גם אפשרות לצרף חלוץ זר ללא קשר לדמארי. לאחרונה פרסמנו כי חיפה עשויה לרכוש את ארון שוינפלד כהשקעה ולהשאילו לקבוצה אחרת. עד כה לא הוגשה הצעה ובמועדון טוענים כי הפועל תל אביב היא זו שהציעה אותו.

עוד בנושא:

מכבי חיפה שוחחה עם נציגיו של מאור בוזגלו
מכבי חיפה: אימון בכורה לאייולפסון, המשוחררים יחרימו האימונים בכפר גלים

מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

רנה מולנסטיין הגיע היום למסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע מול מכבי פתח תקוה ואמר: "קיבלנו הגרלה די קשה בגביע, אבל זה הופך את זה למסקרן. יש לנו יתרון ביתיות ואנחנו מצפים למשחק הזה. זה תואר שהקבוצה זכתה בו בעונה שעברה ונעשה הכול כדי לשמור עליו. היינו מאוד מאוכזבים מהתוצאה אחרי המשחק נגד סכנין, אבל יותר מזה מהיכולת. אנחנו מדגישים לשחקנים כל שבוע שאנחנו רוצים לשלוט במשחק והתגובה שלנו מול בני יהודה הייתה טובה. לצערי, לא הצלחנו לשים את הכדור יותר פעמים ברשת. אנחנו מנסים לגדול ולבנות וכל פעם צריך לנסות להגיע לרמה גבוהה יותר".

המאמן הוסיף: "צריך להדגיש בפני השחקנים כל הזמן מה הדברים הטובים שהם עושים ולנסות לשמר את זה. אם נראה את אותן אנרגיות, נגיע למצבים ובסוף גם נכבוש אותם. מול בני יהודה היו לנו יותר מ-20 מצבים וכבשנו רק פעם אחת. הכול שאלה של ביטחון, כדורגל הוא ספורט מאוד נזיל. אם יש לך ביטחון, אתה יכול לאבד אותו במהרה. בתור מאמן אתה כל הזמן צריך לשאול את עצמך אם לקבוצה עדיין יש יכולת וביטחון. תוך כדי משחק, זה מה שמשפיע על החילופים שאתה מבצע. אנחנו נמצאים בדרך לתהליך ויש הרבה מה לעשות".

על דמארי אמר מולנסטיין: "אם היה מה להגיד על דמארי, המועדון יגיד. אני יודע שהם עובדים על זה. שאלו מה דעתי על זה, נתתי אותה ונראה מה יהיה"

והנס בראום, אשר עבד במשך שבע שנים בצוות הרפואי של מילאן ו-12 שנים בנבחרת דנמרק, הגיע לאימון כאורח של מולנסטיין. ישהה בארץ עשרה ימים וייעץ בתחום הפיזיולוגי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. אדריאן הרבשטיין
מולנסטיין רוצה לשמור על הגביע ירוק/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully