וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לפאקו אייסטרן, אולם הספרדי דחה את ההצעה

4.1.2017 / 19:00

הצהובים מחפשים אחר מחליף לארבלדזה, האיש שהוליך אותם לטרבל השיב כי אינו מעוניין לקחת קבוצה באמצע העונה ולשנע פעם נוספת את משפחתו. מל, רובי וגונסאלס מועמדים, קרויף ייבחן על הרכש שיביא בינואר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב פנתה לפאקו אייסטרן, והציעה לו לחזור ולאמן את הקבוצה, אולם האיש שהצעיד אותה לטרבל היסטורי ב-2014/15 סירב. מי שצידד בשובו של הספרדי הוא הבעלים מיטש גולדהאר, שהיה גם זה שהחליט אמש כי שוטה ארבלדזה יפוטר, אולם כעת ייבחנו שמותיהם של מועמדים אחרים לתפקיד.

אייסטרן הסביר לראשי המועדון הצהוב שהוא לא רוצה לקחת פרויקט חדש באמצע העונה ולא מעוניין לעזוב כעת את העיר ולנסיה, בה הוא עדיין נמצא עם אשתו ומשפחתו לאחר שפוטר מהעטלפים לפני כשלושה וחצי חודשים, והוא לא מעוניין לשנע אותם פעם נוספת באמצע העונה. פאקו אף הבהיר למכבי תל אביב שלקראת הקיץ ולאור הזכרונות הטובים, הכל פתוח מבחינתו.

על פי חוקי הלה ליגה, פאקו לא יכול לאמן בשום קבוצה אחרת בליגה הבכירה בספרד לאחר שפוטר באמצע העונה.

עוד בנושא:

שוטה ארבלדזה פוטר ממכבי תל אביב: "הקבוצה תישאר בלבי לעד"
הבוקר פרסמנו: מכבי תל אביב מאיצה המהלכים למציאת מחליף לשוטה ארבלדזה

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב מונף על ידי שחקניו אחרי הזכייה בגביע המדינה. ברני ארדוב
עוד לא חוזר. אייסטרן/ברני ארדוב

בין המועמדים לאימון מכבי תל אביב נמצא פפה מל, שהוצע לקבוצה גם לפני שנתיים. המאמן הספרדי בן ה-53 לא עובד מאז ינואר אשתקד, אז פוטר מבטיס. גם רובי, שהיה בעבר חלק מהצוות המקצועי של ברצלונה וירד ליגה בעונה שעברה כמאמן לבנטה, וכן מאמן אספניול לשעבר סרחיו גונסאלס, הוזכרו כמועמדים.

גולדהאר נתן בחודש האחרון לג'ורדי קרויף להחליט בעניין עתידו של הגאורגי, אבל מבחינתו, העובדה שמכבי תל אביב שוב הלכה אחורה אחרי שכבר היה נדמה שהיא יוצאת מהמשבר, כמו גם החשש לאבד גם את המקום השני ואולי בשבת הקרובה גם את גביע המדינה, הביאו להחלטה. אתמול בערב, מספר שעות אחרי האימון, שוחח המאמן עם מכרים ישראלים ונשמע רגוע ובטוח בעצמו. "ממה שאני מבין, אין שום כוונה להחליף אותי אלא להחליף שחקנים", אמר לידידיו הישראלים אמש. "אני יודע שאנחנו לא נראים טוב, אבל משוכנע שאם נביא 2-3 שחקנים חדשים, הדברים ישתנו".

היום (רביעי), באופן מקרי, לא נערך אימון בקרית שלום, כך שהיה מספיק זמן לזמן בשעות הצהריים את ארבלדזה לפגישה ולהודיע לו על סיום תפקידו.

באשר לקרויף, נודע שהוא רוצה להישאר גם מעבר לעונה הזו, אבל נרמז לו בדרך כזו או אחרת, והוא עצמו גם מבין, שהכל תלוי באיך שמכבי תל אביב תיראה עד סוף העונה. כפי שהדברים נראים, קרויף יקבל את האור הירוק להחליף שחקנים בינואר, ואם גם הפעם לא יפגע ברכש, הוא לא צפוי לקבל עונה שישית במועדון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully