וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרח מאושר לאחר שגילה מה קיבל במתנה- והותקף על ידי חתול

11.1.2017 / 5:36

צעיר אמריקאי לא ידע את נפשו מרוב אושר לאחר שגילה מה קיבל לחג המולד, אך החתול שלו לא אהב זאת. זה נגמר בנסיעה לבית החולים, לא מעט תפרים וסרטון אחד שגרף למעלה מ-30 מיליון צפיות

צילום מסך

לא כך קיווה אנדרו וודוורד, צעיר אמריקאי, לבלות את חג המולד. בסרטון ויראלי שעלה לרשת לאחר החג נראה וודוורד עושה את הדבר המהנה ביותר במהלך החג - פתיחת המתנות ליד עץ האשוח. כשהוא מגלה שהוא קיבל פלייסטיישן 4 במתנה, הוא פשוט לא יודע את נפשו מרוב אושר.

אלא שהתלהבות היתר שהפגין הכעיסה ככל הנראה את החתול שלו, שמשום מקום זינק לכיוון צווארו ותקף אותו בצורה ברוטלית למדי. במקום לבחון את המתנה החדשה שלו מקרוב, בילה וודוורד את החג בבית החולים, שם עבר בדיקות וטיפולים שונים בעקבות התקיפה הלא נעימה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תיעוד נדיר: נחש נלחם בחתול בזמן שהוא נאכל ע"י קרפדה

לכתבה המלאה

בת זוגו של וודוורד, ג'סיקה פרימן, אשר העלתה את הווידאו שצבר כ-30 מיליון צפיות לרשת, כתבה: "כך נראית שמחה אמיתית. וכך גם נראה טרור. חג מולד שמח".

מאוחר יותר כתבה בדף הפייסבוק שלה: "בעקבות התקיפה נאלצנו להתפנות לבית חולים, שם תפרו לאנדרו את הפצעים. החתול נמצא בבית שטוב לו בו, אבל הוא אידיוט, ולא מדובר באדם הראשון שהוא תוקף". מישהו נשמע לנו קצת כועס...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully