וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב פנה למוסד לבוררות: דורש דמי סולידריות עבור מכירת ערן זהבי

4.1.2017 / 10:24

לטענתו, בהתאם להסכם שחתם מול חיים רמון, כל ההכנסות מתקופתו כבעלי הפועל תל אביב אמורות להגיע אליו, כולל סכום של יותר מ-900 אלף שקל ממכירתו של זהבי לגוואנגז'ו. האדומים טוענים שהכסף שייך להם

צילום מסך

בווידאו: ערן זהבי כובש בסין

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, פנה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל באמצעות נציגיו עורכי הדין נועם פורר ויורם זמיר, בדרישה לכך כי דמי הסולידריות עבור מכירת ערן זהבי לגוואנגז'ו יועברו אליו. מדובר בסכום של יותר מ-900 אלף שקל, לו הוא זכאי כביכול בזכות התקופה בה שימש כבעלי הפועל תל אביב.

לטענת עורכי דינו של טביב, על פי ההסכם מול חיים רמון כל החובות אך גם ההכנסות מתקופתו עוברים אליו. בנוגע לחובות ישנם בוררויות ודיונים וככל הנראה גם בכל הקשור לכסף שייכנס מגוואנגז'ו צפוי הליך משפטי נוסף.

בין טביב להפועל תל אביב נסוב ויכוח סביב מי אמור לקבל את דמי הסולידריות. הבוקר בדיון בבית המשפט על עתידה של הפועל תל אביב אמר הנאמן שאול קוטלר כי "לא הצלחנו לגבות את הסכום מסין בגין המכירה של ערן זהבי. הרוכשים יתבעו את הסינים".

עוד בנושא:
זהבי כעס: "בחירת הקהל בי לשחקן השנה שונתה על ידי הוועדה"
אופטימיות בבית"ר: "אפשר לקחת את הניצחון ולהרים את העונה"
ערן זהבי רק שני: דירוג השגרירים הישראלים לשנת 2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טביב ירוויח? עם זהבי בימי הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

דמי הסולידריות הם בעקבות מכירתו של זהבי לגוואנגז'ו R&F על ידי מכבי תל אביב בקיץ האחרון. זהבי שיחק בהפועל תחת בעלות טביב והראל בין השנים 2008 עד ל-2011, כאשר לטענת נציגיו את ההתקדמות וההתפתחות שלו הוא עשה בשנים אלה, כאשר במהלכן אף נמכר לפאלרמו האיטלקית ולאחר מכן חזר לארץ למכבי תל אביב.

זהבי עבר לסין ביוני 2016 תמורת סכום המוערך בכ-8 מיליון דולר, ומאז הוא כובש בצרורות. בסך הכל, זהבי סיים את שנת 2016 עם 31 שערי ליגה, שהספיקו למקום השישי בטבלת הכובשים הבולטים בכל הליגות ברחבי הגלובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully