וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש המועמד המוביל לתפקיד מאמן נבחרת העתודה

4.1.2017 / 8:59

מאמן הפועל אילת עשוי לקבל את אישור הוועדה המקצועית בישיבתה שתערך בשעות הצהריים ולהחליף את דן שמיר, שיעבור להיות עוזרו של אדלשטיין בנבחרת הבוגרת. המועמד השני לתפקיד - גיא גודס. אהרוני ימונה למאמן נבחרת הקדטים

עודד קטש מאמן הפועל אילת. לירון מולדובן
בעקבות הנתק. קטש/לירון מולדובן

עודד קטש עשוי לקבל היום (רביעי) את אישור הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל ולהתמנות לתפקיד מאמן נבחרת העתודה במקומו של דן שמיר. כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי בעקבות הנתק ששורר בין מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין לעוזרו ליאור ליובין, על רקע המשך עבודתו של האחרון בנבחרת ישראל, צפוי דן שמיר להיכנס לנעליו של ליובין כעוזר מאמן הנבחרת ולעזוב את תפקיד מאמן נבחרת העתודה. המהלך יושלם רק לאחר שיאושר מינוי מחליף לשמיר. אם הוועדה המקצועית תחליט שבסופו של דבר לא לאשר את מינויו של קטש, המועמד השני לתפקיד הוא גיא גודס.

לקטש יהיה זה תפקיד שני באיגוד הכדורסל לאחר ששימש במשך ארבע שנים כעוזרו של אריק שיבק בנבחרת, תחילה ביחד עם דן שמיר ולאחר מכן לצדו של אריק אלפסי. בעבר הציע פיני גרשון לקטש לשמש כמאמן העתודה, ומאמן הפועל אילת החליט בסופו של דבר לוותר על התפקיד מטעמי לוח זמנים.

העתודה תשחק הקיץ באליפות אירופה שתערך בכריתים בבית אחד עם לטביה, ליטא ואוקראינה, כשהמטרה היא לשחזר את ההישגים מהשנים האחרונות ולהעפיל לשמונה הגדולות. במקביל צפויה הוועדה המקצועית לאשר את מינויו של אורן אהרוני כמאמן נבחרת הקדטים. תפקיד מאמן נבחרת הנוער צפוי להיות מאוייש במועד מאוחר יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully