וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל הצלה: הקבוצות הבכירות ישאילו להפועל תל אביב שחקנים ללא תמורה?

3.1.2017 / 23:45

לוואלה! ספורט נודע כי בהתאחדות ובמנהלת רוקמים תוכנית, שפרטים ממנה הוצגו בפניה הנאמנים, ולפיה המועדונים החזקים ישאילו לאדומים שחקנים ויממנו את שכרם כדי למנוע התבזות של הקבוצה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ראשי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה יתייצבו בבוקר בבית המשפט המחוזי בתל אביב על מנת להביע את דעתם בכל הקשור להפועל תל אביב. ההתאחדות והמנהלת יציגו עמדה אחידה המתנגדת לאפשרות שפעילות הקבוצה תופסק. לאורך כל היום נעשו ניסיונות מצד שני הגופים כדי להגיע להסכם מול הנאמנים, עורך הדין שאול קוטלר ורואה חשבון חן ברדיצ'ב, ולפיו השניים יבקשו מבית המשפט להפעיל את הפועל תל אביב בתקציב מינימום שיאפשר רק לקבוצת הנוער של המועדון, מחוזקת בשחקן או שניים מהבוגרים, לשחק את כל המשחקים עד סוף העונה.

עוד בנושא:

ניסנוב, גרינברג ותושב יפעילו את הפועל תל אביב עד סוף העונה

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קבוצות הליגה יתגייסו לטובתו? גיא לוזון/ברני ארדוב

אולם, לוואלה! ספורט נודע כי בהתאחדות ובמנהלת לוקחים בחשבון מצב שבו הפועל תל אביב יכולה להפוך לבדיחה, כאשר תשחק עם קבוצת נוער מחוזקת ותובס בכל משחק ולכן נרקמת כבר תוכנית שפרטים ממנה הוצגו בפני הנאמנים, ולפיה המועדונים הגדולים והיציבים בכדורגל הישראלי יפגינו סולידריות כלפי המועדון האדום וישאילו לו לפחות שחקן אחד בחלון ההעברות הקרוב ללא תמורה, כאשר חוזהו ישולם על ידי מועדון האם שלו וכך תוכל גם קבוצה בתקציב רזה מאוד להופיע בכבוד ביתר המשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

בהתאחדות ובמנהלת בטוחים שבמצב כזה גם המועדונים הגדולים והיציבים של הכדורגל הישראלי יהנו וירוויחו מכך ששחקנים שלהם שלא מוצאים מקום בסגל ישתבחו בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully