וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול קלמנט חתם לשנתיים וחצי בסוונסי, יהיה מאמנה השלישי העונה

הברבורים יקוו להיחלץ מתחתית הפרמיירליג בעזרת האנגלי (44) ששימש העונה כעוזרו של אנצ'לוטי בבאיירן מינכן, וליווה אותו גם בצ'לסי, פ.ס.ז' וריאל. שימש כמאמן ראשי רק בדרבי קאונטי

מאמן סוונסי פול קלמנט. GettyImages
המטרה - הישרדות. קלמנט/GettyImages

מאמן שלישי העונה לסוונסי. פול קלמנט האנגלי (44) מונה היום (שלישי) למאמן הברבורים לשנתיים וחצי הקרובות, וינסה להוציא אותם מהמקום האחרון בו הם נמצאים כרגע. קלמנט שימש מתחילת העונה כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן, והספיק ללוות את האיטלקי כעוזר גם בצ'לסי, פריס סן ז'רמן וריאל מדריד. הניסיון היחיד שלו כמאמן ראשי היה בעונה שעברה, אז עמד על הקווים בדרבי קאונטי, עד שפוטר בפברואר האחרון כשהקבוצה הייתה במקום החמישי בצ'מפיונשיפ.

פרנצ'סקו גווידולין היה המאמן החל את העונה בסוונסי, אך הוא סיים את דרכו בחודש אוקטובר אחרי שבעה מחזורי ליגה. מחליפו, בוב בראדלי האמריקאי, שרד 85 ימים בתפקיד ופוטר אחרי תבוסה לווסטהאם. אלן קרטי עמד כמאמן זמני על הקווים בהפסד לבורנמות' במחזור הקודם.

קרטיס יאמן גם הערב (22:00, ספורט1), כאשר הקבוצה הוולשית תפגוש את קריסטל פאלאס, בעוד קלמנט יצפה בשחקנים החדשים מהיציע ויערוך את הבכורה שלו מול האל סיטי בשבת. מאמן פאלאס, סאם אלרדייס, ניסה למנות בקיץ את קלמנט לעוזרו כאשר אימן את נבחרת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully