וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה חיובית לגבי עומר דמארי. בני יהודה פנתה לאייל משומר

3.1.2017 / 19:50

במועדון מנסים להגיע להבנות עם לייפציג, האפשרויות: השאלה לחצי עונה או לעונה וחצי, עם אפשרות לרכישה. חמשת השחקנים ששוחררו לא הורשו להתאמן עם הקבוצה, המגן יעבור לזהובים?

אדריאן הרבשטיין

בתום שיחה שהתקיימה בין מכבי חיפה לנציגו של עומר דמארי, סוכן השחקנים רונן קצב, שני הצדדים יכולים להיות בהחלט אופטימיים. כפי שפורסם הבוקר (שלישי) בוואלה! ספורט, אתמול סמוך לחצות קיבל עומר דמארי אישור לנהל משא ומתן עם הירוקים. דמארי הבהיר לגרמנים כי מכבי חיפה מעוניינת בו, כשעוד קודם לכן, כזכור, דיווחנו כי נערכה פגישה עם נשיא המועדון יעקב שחר במשרדי הקבוצה.

במהלך היממה האחרונה הושגה התקדמות מסוימת במשא ומתן בין הצדדים. לייפציג הודיעה כי תהיה מוכנה להשאילו בחינם, כשהצדדים דנו בפגישה נוגע למתווה. לייפציג ומכבי חיפה יתחלקו בשכר, כשכרגע שתי אופציות עומדות על הפרק: השאלה לעונה הנוכחית (חצי עונה) או לעונה וחצי, כשכרטיס השחקן יעבור למכבי חיפה בסיומה תמורת פיצוי מסוים. "לייפציג רוצה להבטיח לעצמה חלק מהסכום שהשקיעה בשחקן (שבעה מיליון יורו, א"י), וזה לגיטימי מבחינתה. עומר רוצה מאוד לשחק במכבי חיפה, ונקווה שהעסקה תיסגר בקרוב", אמר גורם הבקיא בפרטים.

עוד בנושא:

לייפציג שחררה את עומר דמארי. החל משא ומתן עם מכבי חיפה

חלוץ ר.ב לייפציג עומר דמארי. ברני ארדוב
קרוב מתמיד. דמארי/ברני ארדוב

מלבד המשא ומתן עם דמארי, במכבי חיפה מעוניינים להיפרד מחמשת השחקנים ששוחררו ולאחר שפיראס מוגרבי עבר לבני סכנין הערב (תמורת 70 אלף שקל), לוואלה! ספורט נודע כי בני יהודה פנתה לאייל משומר ותנסה לצרף אותו לשורותיה. חיפה צפויה לשחרר את משומר ללא תמורה, בתנאי שיוותר על חוזהו בקבוצה.

השחקנים ששוחררו בימים האחרונים לא יתאמנו עם הקבוצה עד אשר ימצאו קבוצה אחרת. הבוקר סוכם כי השחקנים יוכלו להתאמן בנפרד, כשהמועדון יעמיד לרשותם את מתקן האימונים בכפר גלים בנוסף לצוות מאמנים, מעסה, מקלחות ותזונאית. את ההודעה קיבלו השחקנים ממנהל הקבוצה רפי אוסמו.

במועדון הסבירו כי בצוות המקצועי הוחלט לגבש את הסגל ולהתכונן למשחקים אך ורק עם סגל הקיים. יש לציין כי לשחקנים נותרה אפשרות משפטית לא להתאמן כלל במסגרת המועדון. עטאא ג'אבר סובל מפציעה ויקבל טיפולים מלאים מהצוות המקצועי, ובשלב זה נראה שרק משומר ואיסמעיל ריאן יתאמנו בנפרד.

מהמועדון נמסר בתגובה: "נעמיד לכל שחקן ושחקן את התנאים הכי טובים לאימון, בתקווה שכולם ימצאו בקרוב קבוצות. בקבוצה הוחלט שהסגל שעומד לרשות המאמן במשחקים הוא הסגל שיתאמן יחדיו".

עדכון ראשון: 14:55

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אייל משומר מכבי חיפה עם איסמעיל ריאן. יוסי ציפקיס
משומר בדרך לבני יהודה?/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully