וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחקנים מאשימים את ג'ורדי, חמישה יעזבו בינואר?

3.1.2017 / 7:30

אחרי עוד הפסד ועוד משחק נרפה, השחקנים כבר לא מפנים את החיצים רק כלפי ארבלדזה: "ברור שקרויף נכשל". המנהל המקצועי בונה על מהפכה בסגל, אבל בסביבתו תוהים: האם התכונן לכך בהתאם?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. מכבי תל אביב צפויה להודיע בקרוב לחמישה משחקניה שהם מוזמנים לחפש בתים חדשים. בקרית שלום מגבשים עדיין את הרשימה ואחרי ההפסד אמש (שני) 1:0 לבית"ר ירושלים כנראה שלא תהיה בעיה לסיים אותה. לא בטוח שכל החמישה יעזבו בסופו של דבר כי מכבי לא ששה לשלם להם את שכרם, אבל המטרה היא להביא שחקנים חדשים ולהחתים אותם על חוזים לעונה וחצי כדי להתכונן כבר לעונה הבאה.

אחרי הרבה זמן שחיצי הביקורת במכבי תל אביב הופנו בעיקר אל המאמן שוטה ארבלדזה, גם ג'ורדי קרויף חטף לא מעט אש. אמש בסיום ניתן היה לשמוע מצד שחקנים וגורמים אחרים במערכת ביקורת חריפה כלפי המנג'ר ההולנדי שלא הצליח לבנות העונה קבוצה מספיק טובה. "כולם תוקפים את המאמן והוא בהחלט לא נקי, אבל איפה האחריות של האיש שבנה את הקבוצה הזו?", נטען על ידי גורמים בתוך המערכת. קרויף היה זה שבחר את ארבלדזה, זה שהביא את יגור פיליפנקה החלש. הוא היה זה שבחר בווידאר קיארטנסון בסכום חסר תקדים והוא זה שהעדיף להשאיר שחקנים זרים כמו האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור שלא מצליחים להרים את עצמם ואת הקבוצה. "אין ספק שאנחנו השחקנים הם הראשונים שלא מספקים את הסחורה, אבל אי אפשר כל הזמן להפיל את התיק רק עלינו", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "מי שבנה ותיכנן את העונה הזו זה ג'ורדי ואם איבדנו כל כך הרבה נקודות עד עכשיו, ברור שהוא נכשל".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לבית"ר בטדי. הפער מבאר שבע: 8 נקודות
אוהדי מכבי תל אביב קראו לארבלדזה להתפטר: "כמובן שאני האחראי"
מדוניאנין איבד את החשק, ארבלדזה את הכיוון: הטופ והפלופ של המשחק

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
מה החלק שלו? ג'ורדי/ברני ארדוב

2. מזה כחודש שקרויף לא מתעסק עם שום גורם שלטענתו יכול להפריע לו לעשות את עבודתו. בשיא המשבר של מכבי תל אביב (אחרי אמש לא בטוח שהוא הסתיים), החליטו קרויף, מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס שצריך לבנות חומות יותר גבוהות סביב הקבוצה. כמו תמיד הכתובת היתה התקשורת וגם האוהדים וכל מי שכביכול רוצה לחבל במכבי תל אביב. לא מעט סוכני שחקנים סיפרו אז שקרויף כן עובד וכן מנסה לשנות את הקבוצה לקראת חודש ינואר. אמש כבר דיברו בסביבת המועדון על כך שכמו תמיד הכל מתנהל בעצלתיים. "חלון ההעברות נפתח השבוע ומכבי תל אביב צריכה לפחות חמישה שחקנים חדשים כמו שהיא נראית", אמר אמש גורם המצוי בקשרים עם קרויף. "מאיפה בדיוק מכבי תביא את השחקנים האלה והאם ג'ורדי בכלל עשה שיעורי בית בשביל להחליף זרים ולצרף שחקנים חדשים? כמו תמיד שום דבר במכבי תל אביב לא השתנה וצריך להודות שאחרי שערן זהבי עזב, ג'ורדי לא ידע להקים את הקבוצה ולבנות אותה מחדש".

3. אחד הכישלונות של קרויף הוא ללא ספק שוטה ארבלדזה. עכשיו כבר די ברור שהמאמן לא הצליח למצוא פתרונות ורק כדי לנסות משהו אחר, היה כבר צריך להיפרד ממנו. די היה לשמוע אמש את ההסברים של ארבלדזה בסיום המשחק כדי להבין שבאמצע השבוע באימונים אין לו את האפשרות להביא בשורות חדשות. אותן אמירות על משחק איטי ועל אנרגיה חזרו על עצמן. מהצד היה נראה שהגיאורגי כבר סובל. הוא ודאי חשב שמכבי יצאה לתקופה חדשה ואולי אפילו תצליח לצמצם את הפער מהפועל באר שבע, אבל המציאות שוב היכתה בו בחוזקה. "כמו שאנחנו נראים, לא בטוח שננצח את בני לוד בגביע", אמר אמש אחד השחקנים. "אנחנו בקושי בועטים לשער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוטה ארבלדזה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם בני לוד תקשה. ארבלדזה/ברני ארדוב

4. ברק יצחקי וטל בן חיים הבלם באו אתמול לדבר אחרי המשחק. ברור שעשו זאת בלי הרבה חשק. מה יש כבר להגיד שלא נאמר? מה יש לחדש? "האמת שבאנו בבוקר מלאי אנרגיות", סיפר אמש אחד השחקנים. "באר שבע שוב איבדה נקודות ואנחנו ידענו שניצחון יעשה חמש הפרש אבל בתכל'ס אנחנו לא טובים. אין מה לעשות. אנחנו קבוצה לא טובה שגם לא יודעת להשתפר תוך כדי תנועה. קיבלנו הזדמנות פז לחזור למאבקי הצמרת, אבל שוב פעם הוכחנו שאנחנו לא מספיק טובים ושלא מגיע לנו".

5. לזכותם של האנשים במכבי תל אביב יאמר שלא פיטמו אמש את התקשורת בדברי כעס כלפי הקוון דביר שמעון שלא ראה פעמיים עמדות נבדל בדרך לפנדל על איתי שכטר. דביר שמעון, סגן אלוף במצ"ח שחוקר ביום יום אירועים קצת יותר גדולים ממשחקי כדורגל, פספס אמש בגדול ובכדורגל של ליגת העל העונה זה מספיק כדי להכריע משחק. "כולם למדו את השיטה כאן", אמר גורם במכבי תל אביב. "מבקיעים שער מקרי ומחנים שני אוטובוסים ברחבה. האמת שכעסנו מאוד על הטעות של הקוון, אבל איזה פנים היו לנו לבוא בטענות בסיום על ההחלטה שלו כשלא כבשנו אפילו שער אחד ובעצם לא בעטנו פעם אחת למסגרת? אז לחצנו ידיים לשופטים והלכנו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully