וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנס ציונה זעמו: "זה שוד", בגאצקיס: "צריך לשאול את השחקנים אם זלזלו"

2.1.2017 / 20:55

יו"ר הקבוצה מהלאומית רתח אחרי ההפסד בגביע, אלעד הופמן: "ראינו שהשד לא נורא ולא עשינו עם זה כלום, למכבי יש שחקנים טובים, אבל לא כקבוצה". מאמן הצהובים: "הראינו שיש לנו כבוד"

צילום: מור שאולי, עריכת וידאו: ורד גלידני

מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) את הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה. הצהובים עשו את זה בצורה מאוד לא מרשימה עם 73:75 מול עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית. הקבוצה של נדב זילברשטיין קופחה פעמיים לקראת סיום המשחק על ידי השופט ובסיום יושב ראש נס ציונה יניב מזרחי זעם בסיום המשחק וצעק: "הם צריכים עוד עזרה? זה היה שוד בכוונה תחילה".

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
ערב אומלל. בגאצקיס/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס אמר: "לא רצינו לתת להם לשלוט בריבאונד, וביקשתי לא למהר בהתקפה. זה לא לבקש יותר מדי. לקחנו את המשחק הזה ברצינות, היינו במשחק בהתחלה, עשינו דברים טובים בהתקפה, שמרנו אותם טוב בהגנה ולא איבדנו כדורים. לא עשינו דברים מטוטמטים. ואז הרגשנו די בנוח, ורוב השחקנים חשבו שהעבודה נגמרת וחשבו מה יעשו אחרי זה בערב, והם נרגעו.

"ואם נרגעת במשחק חוץ, נגד קבוצה שאין לה מה להפסיד, אז הם באו ונהנו. התחלנו לאבד כדורים, נתנו להם יותר מדי הזדמנויות. בארבע הדקות האחרונות הראינו שיש לנו כבוד, כבוד אישי. עשינו כמה דברים טובים, עשינו בדיוק מה שתכננו, קלענו נקודות קלות. שחקנים מקצוענים צריכים להרגיש שכל משחק הוא חשוב. צריך לשאול את השחקנים אם הם לא כיבדו את המשחק. ההנהלה צריכה לנהל, המאמנים לאמן, והשחקנים צריכים לשחק, זו חלוקת העבודה בקבוצות מקצועניות. ההנהלה עשתה הכי טוב, הם לא יכולים לקחת ריבאונד ולא לאבד כדורים".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב עלתה לחצי הגמר אחרי ניצחון דחוק

לכתבה המלאה
נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
מי היה מאמין שהוא ייצא מאוכזב מהפסד בשתי נקודות? זילברשטיין/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

אלעד הופמן, שקלע 17 נקודות, אמר: "נדב אמר לנו שאנחנו משחקים כאילו אנחנו נותנים להם כבוד, ראינו שהשד לא כזה נורא ולא עשינו עם זה כלום. שיחקנו כאילו אנחנו באים להעביר את הזמן. יצאנו במחצית השנייה במצב מנטאלי אחר, השלשות התחילו ליפול לנו. שמרנו הרבה יותר חזק, ידענו שהם יהיו בלחץ, אם נשחק טוב.

"אני מכיר את השחקנים של מכבי, יש לי תחושה שהם שחקנים, אבל לא קבוצה. זה נראה מתחילת השנה שהם לא מחוברים, וזה גרם לנו להאמין שאם נשחק טוב יהיה לנו יותר קשה. מה קרה בסף? השלשה שלי יצאה בחוץ, היו עוד שתי שריקות שיכלו ללכת לכל כיוון והלכו לכיוון שלהם. לא פחדנו, זה לא היה רחוק".

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין אמר: "בחצי הראשון לא היינו אגרסיביים מספיק ונתנו להם יותר מדי מקום לשחק. בניגוד למה שאמרו קודמיי, התקפית במיוחד ברבע הראשון שיחקנו מצוין ופשוט לא קלענו. היינו רכים בסיומות, החטאנו לבד משלוש אבל היינו שם. הרבע השני היה לא טוב, במיוחד הגנתית. בחצי השני עלינו עם אנרגיות אחרות ואינטנסיביות אחרת, אנחנו צריכים ללמוד בתחילת הרבע הרביעי כי מיהרנו בהתקפה, ולקחנו זריקות לא טובות, מה שלפני זה עשינו מצוין.

"התקפנו את השחקנים ששומרים פחות טוב, ביצענו מצוין בהתקפה. ב-2-3 דקות הראשונות של הרבע הרביעי לא עשינו את זה. עשינו שתי עבירות בזריקות שלוש שהיו, אבל צריכים לקחת בחשבון שכבוד לא תקבל. שריקה כמו שהייתה בסוף, אי אפשר לא לשרוק, אני מצטער. המשחק ייגמר 28-9 בזריקות עונשין, זה לא יכול לקרות. 22-10 בעבירות, זה לא יכול לקרות. עם כל הכבוד, זה קצת יותר מדי, לא מצפה לקבל כבוד אבל אנחנו מצפים שהמשחק יוכרע על ידי השחקנים.

"מי שמכיר אותי, יודע שאני מאוד מאוכזב, שאני רוצה לנצח כל אחד בכל מקום. זה מה שאני מטיף לשחקנים שלי. עם זאת, אני מאוד שמח על הצורה ששיחקנו המון דקות, בעיקר הגנתית, חושב שאנחנו צריכים לקחת את המשחק הזה, וגם את המשחק נגד נהריה וגם התקופה האחרונה שאנחנו נמצאים בקו עליה ולהמשיך להתפתח בתור קבוצה כי יש לנו מטרות חשובות, יש לנו עכשיו רצף משחקים לא קל, ושם נראה איך אנחנו בתור קבוצה, כשהמטרה בסוף הדרך ידועה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully