וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ברבע גמר גביע המדינה: חולוניה מגיעה לקונכייה

2.1.2017 / 15:18

אחרי שהדיחה את האלופה, הפועל באר שבע המפתיעה מהליגה הלאומית תרצה לזרוק גם את הפועל חולון בדרך לחצי הגמר (19:30, ספורט 5+). ג'ורדן טיילור צפוי להתלבש במדי הסגולים

קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
בכושר שיא. קאליף וואייט/מגד גוזני

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יינעלו מחר (שלישי) בהתמודדות בו תארח הפועל באר שבע מהליגה הלאומית את הפועל חולון (19:30, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: כפיר מועלם, גיא שמואלי וניר מאירסון). חולון תנסה לשוב לראשונה למעמד חצי הגמר מאז שנת 2012, ואילו באר שבע תרצה להיות במעמד לראשונה בהיסטוריה. שתי הקבוצות נפגשו בסדרת הגמר של הליגה הלאומית לפני עשור, כשחולון מנצחת 2:3 בסדרה בלתי נשכחת.

הפועל באר שבע הגיעה למעמד רבע הגמר אחרי ניצחון ענק על מכבי ראשון לציון בשמינית הגמר. הקבוצה של יניב בורגר הייתה אחת מקבוצות ההתקפה הפחות טובות בליגה הלאומית אך מאז המשחק נגד ראשון לציון, בו קלעה 101 נקודות באחוזי קליעה נהדרים, השתחררה, וקלעה 87 נקודות בממוצע בשני המשחקים שלאחר מכן. בבאר שבע מקווים להמשיך במומנטום החיובי שעובר על הקבוצה וביחד עם הזרים המנוסים ג'ף אלן וג'ייסון וויליאמס, המתאזרחים ג'ורדן לואיס, אנתוני פישר ובן אייזנהארט והישראלים טמיר אריאלי, דודו שמריז והקפטן אוהד כהן לכפות על חולון משחק קשה.

בהפועל חולון רואים במשחק נגד באר שבע הזדמנות מצוינת לחזור למעמדי השיא של הכדורסל הישראלי. הקבוצה של דן שמיר ממוקמת שנייה בליגת העל במאזן פנטסטי של תשעה ניצחונות מול שלושה הפסדים, ועם ארבעה ניצחונות רצופים, שהשניים האחרונים הושגו עם שלושה זרים בלבד. בקבוצה צירפו השבוע את הגארד האמריקאי ג'ורדן טיילור, שהיה המנהיג של הסגולים לפני שנתיים, והוא צפוי להתלבש למשחק בבאר שבע אך ספק אם המאמן דן שמיר יבחר לזרוק אותו למים אם לא יזדקק לכך. אוהדי הקבוצה צפויים להגיע בהמוניהם למשחק בבאר שבע, כשלפחות 500 סגולים יכבשו את יציעי הקונכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully