וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "גולסה חזר להתאמן אך לא יפתח מול בית"ר ירושלים"

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המפגש בטדי (שני, 21:00, ספורט 5): "לבית"ר תמיד יש מוטיבציית יתר נגדנו, עם כל האוהדים מאחוריהם". אלברמן: "יש לנו יותר אנרגיות"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב תנסה להמשיך את המרדף אחר הפסגה מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. המפגש הקודם בין שתי הקבוצות הסתיים ב-2:2 דרמטי כאשר הצהובים ינסו לרשום ניצחון שני ברציפות. לקראת המפגש, שוטה ארבלדזה וגל אלברמן ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הקבוצה מהבירה.

"אני לא חושב שיש לנו סיבה להיות בלחץ", אמר ארבלדזה, "יש לחץ טוב, תחרות, יריבה טובה ואווירה נהדרת. לבית"ר תמיד יש מוטיבציית יתר נגדנו, עם כל האוהדים מאחוריהם. זה הופך את המשחק לאפילו יותר מעניין. כולנו רוצים ערב נחמד עם אווירה נחמדה. בית"ר מנסה לשחק כדורגל התקפי, ולא רק להגן ולסחוט נקודה. אנחנו מגיעים עם ביטחון, זה המשחק הראשון אחרי השנה החדשה, יכולה להיות הזדמנות טובה עבורנו להראות מה אנחנו יכולים. אנחנו רוצים לחזור לשחק כמו בתחילת העונה, השחקנים יודעים מה אני דורש, עבדנו על הדברים ונגיע מוכנים".

על אייל גולסה: ""אני רוצה לאחל לבת שלו בריאות, אנחנו בקשר בימים האחרונים, אנחנו מודאגים אבל הדברים תחת שליטה והבת שלו תחלים. הוא חזר היום אחרי כמה ימים להתאמן, אך הוא לא יפתח בהרכב".

כבר אתמול פרסמנו: אייל גולסה נעדר שלושה ימים מהאימונים

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה, גל אלברמן. יוסי ציפקיס
"אין לנו סיבה להיות בלחץ". ארבלדזה ואלברמן/יוסי ציפקיס

על חלון ההעברות: "נחפש להתחזק, ואנחנו עובדים על זה. מחפשים שחקנים טובים שיעזרו לנו. זו לא שאלה עבורי אלא כדאי להפנות אותה לג'ורדי. הצלחה זה לא רק להתאמן, אי אפשר לבעוט באימונים שלושה ימים ברצף ולפצות שכל הכדורים ייכנסו אחרי זה, צריך אנרגיות ואווירה ותחושה טובה כדי להצליח".

גל אלברמן: "ההערכות לגבי פייבוריטים זה אמצעי של התקשורת, עצם זה שהגענו פייבוריטים בשנים האחרונית לא אומר שניצחנו, להיפך התקשינו במשחקים הללו. ברוב המשחקים הרבה מאוד תלוי בנו, אם נצליח לייצר את היכולת שאנחנו מסוגלים אני בטוח שנעשה לבית"ר הרבה צרות. היה עומס גדול של משחקים בתחילת העונה, עכשיו יש לנו יותר זמן להתאמן ולעבוד ביחד ולהגיע עם יותר אנרגיות. לשם אנחנו מכוונים, כבר במשחק האחרון שיחקנו כדורגל טוב ואנרגטי יותר. אנחנו מאמינים שהכדורגל שאנחנו מסוגלים לייצר יביא אותנו לתוצאות שאנחנו מצפים. אנחנו עובדים באימונים על דברים שצריך לשפר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שוטה ארבלדזה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully